• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
پس از یک سال مقاومت و ایستادگی

«حسن شهباز» و «مهدی سلیمانی» از اردوگاه پناهندگان در آلبانی آزاد شدند / خنثی شدن دسیسه فرقه رجوی در اردوگاه «کارچ»

  • کد خبر : 42780
  • 09 نوامبر 2023 - 9:43

حسن شهباز و مهدی سلیمانی، نجات یافته‌های فرقه رجوی که از سال گذشته با توطئه این فرقه در اردوگاه پناهندگان در آلبانی گرفتار بودند، روز گذشته از این محل آزاد شدند.

به گزارش فراق، حسن شهباز حسینی و مهدی سلیمانی دیروز چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲، دقیقا پس از یک سال با اثبات باطل بودن تمامی اتهام‌ها، بدون هیچ قید و شرطی از اردوگاه پناهندگان کارچ در آلبانی آزاد شدند.

پنج تن از اعضای انجمن نجات در آلبانی به نام‌های علی هاجری، حسن حیرانی، غلامرضا شکری، مهدی سلیمانی و حسن شهباز،  17 آبان ماه ۱۴۰۱ به دنبال مراجعه برای تمدید مجوز اقامت خود، بدون هیچ جرم قانونی به اردوگاه پناهندگان کارچ منتقل شده بودند که خوشبختانه با پیگیری‌های حقوقی و رسانه‌ای سه نفر از آن ها پیش از این آزاد شده و روز گذشته نیز دو عضو باقیمانده به آغوش انجمن نجات بازگشتند.

این افراد در طول مدت بازداشت غیرقانونی هرگز تسلیم نگردیده و حاضر نشدند پای برگه ای که ظاهرا داوطلبانه خاک آلبانی را ترک می‌کردند، امضا کنند.

نجات یافته های فرقه رجوی با ایستادگی و مقاومت در برابر دامی که فرقه تروریستی رجوی برای آنان پهن کرده بود، سربلند بیرون آمدند.

انجمن نجات آلبانی آلبانی با انتشار پیامی از تلاش های بی وقفه «اروین گرابوا»Mr. Ervi Grabova  وکیل مدافع محترم و مقامات مسئول پیگیر در دولت آلبانی، که نهایتا آزادی این عزیزان را محقق ساختند، تشکر کرده است.

پایگاه خبری-تحلیلی فراق نیز آزادی آقایان حسن شهباز و مهدی سلیمانی را به خانواده بزرگ انجمن نجات تبریک و شادباش عرض می نماید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=42780

نوشته های مشابه

14می
حسن نظام الملکی، بازجو-شکنجه‌گر «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی

حسن نظام الملکی، بازجو-شکنجه‌گر «اشرف۳»

13می
میثاق می‌بندیم که در صحنه نبرد با رجوی تا آخر ایستاده‌ایم / اهداف و آرزوهایمان دست یافتنی است
پیام قدردانی سرپرست «جنبش دادخواهی مادران گیلک» از مسئول «تشکل مادران انجمن نجات»

میثاق می‌بندیم که در صحنه نبرد با رجوی تا آخر ایستاده‌ایم / اهداف و آرزوهایمان دست یافتنی است