• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

از قتل در خانه تیمی های تهران تاشکنجه در پستوهای اشرف

  • کد خبر : 4276
  • 08 نوامبر 2015 - 11:24

از قتل در خانه تیمی های تهران تاشکنجه در پستوهای اشرف

۷آبان ماه بود که کمپ لیبرتی در عراق که در حال حاضر مقر گروهک تروریستی منافقین است مورد حمله خمپاره‌ای گروه جیش المختار قرار گرفت. در این حمله ۲۵ نفر کشته و بیش از ۲۰۰ نفر زخمی شدند که در بین کشته شدگان نام حسین ابریشمچی برادر مهدی ابریشمچی نیز به چشم می‌خورد.Abrishamchi

حسین ابریشمچی طی ۳ دهه گذشته دست به اقدامات تروریستی فراوانی علیه ملت ایران، عراق و همچنین اعضای زاویه دار فرقه منافقین زده است.

حسین ابریشمچی با اسم متعارف «کاظم» در تهران متولد شد. وی پیش از انقلاب تحت تأثیر برادرش مهدی ابریشمچی متمایل به سازمان تروریستی منافقین شد. حسین سال ۵۴ توسط ساواک دستگیر و در زندان جذب گروه «لطف‌الله میثمی» شد.

سال ۵۹ از گروه میثمی جدا شد و به طور رسمی به گروهک منافقین پیوست که این موضوع تحت تأثیر برادرش مهدی انجام شد.

وی عنصر سرسپرده سازمان بوده و برای ارتقای مقام خود از هیچ جنایتی فروگذار نکرد.

مسئول شورای نهاد دانش‌آموزی منافقین تا سال ۱۳۶۱ از دیگر فعالیت‌های «کاظم» بود. وظیفه این نهاد عضوگیری از مدارس برای سازمان و شناسایی دانش آموزانی بود که بر علیه سازمان فعالیت می‌کردند یا با آن زاویه داشتند. در همین خصوص باید گفت که بیش از یک هزار و ۳۰۰ شهید دانش‌آموز از سوی این سازمان شناسایی و به شهادت رسیده‌اند که نقش حسین ابریشمچی در این خصوص بارز است.

کاظم در فاز نظامی نیز فعالیت‌ها و اقدامات زیادی داشته و فرماندهی عملیات سازمان در نقاط مختلف تهران بر عهده وی بود که عملیات‌های مهندسی منافقین زیر مجموعه آن بوده است.

کاظم از انتخاب سوژه، دستگیری،‌ شکنجه و قتل سوژه‌ها، طراح و فرمانده عملیات بود.

مسئولیت خانه‌های تیمی فرقه رجوی تا سال ۱۳۶۱ که منافقین مجبور به پنهان شدن و فرار به خارج از کشور شدند نیز با کاظم بود.

کاظم در همان سال به همراه همسرش زهرا گوهریان (که همسر محسن فرشید معدوم است و با یکدیگر به دستور مسعود رجوی ازدواج تشکیلاتی کردند) و فرزندش مهران به کردستان عراق فرار کرد و در آنجا عضو دفتر سیاسی سازمان و فرمانده نظامی این منطقه شد.

کاظم بعد از آن به فرانسه رفته و به تبعیت از برادرش مهدی ابریشمچی، حامی ازدواج مریم عضدانلو و مسعود رجوی می‌شود و در مراسم ازدواج آنها نیز حضور می‌یابد. پس از آن به عراق و اشرف آمده و از فرماندهان نظامی منافقین می‌شود.

مسئولیت آموزش کل قرارگاه اشرف از دیگر سمت‌های کاظم بود.

کاظم (حسین ابریشمچی) در همه عملیات‌هایی که در ایران انجام گرفت شرکت داشته و حتی در عملیات جنایتکارانه منافقین علیه شیعیان و کردهای عراقی در سال ۱۹۹۱ که به انتفاضه شعبانیه در جنوب و انفال در شمال معروف است، حضور یافت و جزو فرماندهان به شمار می‌رفت. در مرصاد فرماندهی یک تیپ را بر عهده گرفت و معاون محور تهران بود و در همان عملیات جزو کسانی بود که به نام فرماندهی پشت نیروها حرکت کرده و بلافاصله بعد از دیدن کمین نیروهای ایرانی فرار کردند.

کاظم پس از مرصاد مسئولیت‌های سیاسی در اشرف به عهده گرفت که از جمله آنها عضویت هیأت اجرایی گروهک بعد از مرصاد بود. وی به پاس خدمات فراوانش برای رجوی به عضویت شورای ملی مقاومت در آمد و رده تشکیلاتی ST گرفت.

این عضو منافقین همچنین در تشکیلات سازمان مسئول نشست‌های غسل برادران بود. یکی از روش‌های اداره فرقه که در آن نیروهای مسئله‌دار و زاویه‌دار را در جلسات موسوم به غسل هفتگی به شدت مورد فحاشی، توهین و تخریب شخصیت در حضور همه اعضای سازمان قرار می‌دهند و ابریشمچی مسئول آن جلسات بود.

مسئولیت شکنجه نیروهای زاویه‌دار گروهک در زندان‌های انفرادی و حذف فیزیکی آنها تنها با دو نفر بود که یکی از آنها حسین ابریشمچی و دیگر حسن عزتی معروف به نریمان است.

همین شکنجه و کشتار وحشیانه ملت‌های ایران، عراق و نیز اعضای زاویه دار فرقه باعث شد که حسین ابریشمچی مسیر رشد و ترقی را به سرعت بپیماید و در این فرقه جایگاه ویژه‌ای کسب کند که البته سرانجامش چیزی جز مرگ در کانکسی محقر در کمپ لیبرتی در بغداد نبود.

منبع: سایت رجویسم

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=4276