• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024

تنها هنر «هوشنگ رجوی» برادر شیطانِ «اشرف»

  • کد خبر : 42680
  • 04 نوامبر 2023 - 12:55

هوشنگ رجوی، برادر مسعود هم اکنون سالهاست که به همراه خانواده اش در اروپا زندگی می کند و از پول کثیف فرقه برادرش ارتزاق می کند.

به گزارش فراق، هوشنگ رجوی متولد ۱۳۱۹ و سومین پسر خانواده رجوی است. در زمان شاه به اروپا رفت و از دانشگاه های اروپا مدرک مهندسی برق و مکانیک گرفت. وی اواخر دهه ۱۳۴۰ چند سالی هم در ذوب آهن اصفهان کار می‌کرد.

هوشنگ به علت سکونت طولانی مدت در اروپا از قبل انقلاب به تمام راه های غیر قانونی برای اقامت و زندگی در فرانسه آشنا بودو به همین جهت امکانات و روابطش در این زمینه را در اختیار تشکیلات فرقه قرار می داد. در فرقه بخشی موسوم به حقوقی وجود دارد که کار اصلی آن جعل اسناد، به ویژه پاسپورت است. یکی از کارهای این بخش تغییر عکس گذرنامه اعضای جدید الورود، هواداران و جعل مدارک برای سران فرقه بود که بتوانند به کشورهای خارجی و خصوصا فرانسه بروند.

هوشنگ و صالح رجوی با سواستفاده از سابقه اقامت در پاریس و ارتباطات مخفیانه با یکسری از افراد جاعل، با همین شیوه برای اعضا ردیف اول سازمان پاسپورت های جعلی تهیه کردند. حداقل ده ها تن از اعضای فرقه هم اکنون با نام های جعلی و همین پاسپورت ها در اروپا هستند.

محمود ائمی، مژگان پارسایی، حمیده و صدیقه شاهرخی، فاطمه همافر، محبوبه عالی، حسین موسوی نیا، مهناز شهنازی، محمدرضا محدث، فاطمه داعی السلام، و دهها تن از سران فرقه با نام و پاسپورت جعلی به فرانسه و سایر کشورهای اروپایی تردد دارند. این نمونه ای از فریب کاری برادران رجوی است.

هوشنگ، احمد و صالح رجوی تا دهه ۷۰ دخالت و فعالیت زیادی در همراهی با سازمان مجاهدین نداشتند آنها بیشتر به دنبال زندگی شخصی خویش بودند. در سال ۱۳۷۲ مسعود رجوی با یک حرکت نمایشی و برای سلطه بیشترش بر اعضای غیر شورایی، سه برادرش را عضو نمود.

در ادامه این اهداف، در نشست های شورا با او به صورت مجازی ارتباط می گیرند و در یک سری برنامه ها برای سخنرانی برده می شود تا بتوانند به فریب های تبلیغاتی بپردازند.

خانواده رجوی از جمله سه برادرش و همچنین برادر و خواهر مریم قجر قبل از هر چیز به دنبال عیاشی، خوشگذرانی و منافع شخصی هستند. آنها تحمل یک روز زندگی و سختی در کمپ های فرقه را نداشته و ندارند و تنها هنرشان ژست های سیاسی از دور و قمپز درکردن است. هوشنگ رجوی هم اکنون سالهاست که به همراه خانواده اش در اروپا زندگی می کند و از پول کثیف فرقه برادرش ارتزاق می کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=42680

نوشته های مشابه

14می
حسن نظام الملکی، بازجو-شکنجه‌گر «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی

حسن نظام الملکی، بازجو-شکنجه‌گر «اشرف۳»

13می
میثاق می‌بندیم که در صحنه نبرد با رجوی تا آخر ایستاده‌ایم / اهداف و آرزوهایمان دست یافتنی است
پیام قدردانی سرپرست «جنبش دادخواهی مادران گیلک» از مسئول «تشکل مادران انجمن نجات»

میثاق می‌بندیم که در صحنه نبرد با رجوی تا آخر ایستاده‌ایم / اهداف و آرزوهایمان دست یافتنی است