• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
مسعود رجوی به درک واصل شده، اعضای وامانده در «اشرف 3» به پا خیزند

فرقه رجوی از شیر همیشه بیمار فیلم منتشر کند / رجوی شیره تریاک هم مصرف می‌کرد

  • کد خبر : 42665
  • 02 نوامبر 2023 - 10:46

فرقه رجوی اگر راست می‌گوید برای اثبات زنده بودن شیر همیشه بیدارش! (مسعود رجوی) که طی چهار سال اخیر همیشه فایل‌های صوتی جعلی منتسب به وی منتشر کرده، ویدئویی از وی پخش کند.

به گزارش فراق، مسعود رجوی از بیست سال پیش در سوراخ موشی قایم شد و حالا خبری منتشر شده که مسعود رجوی در سال ۱۳۹۹ بر اثر سکته قلبی به درک واصل شده و تا آخرین لحظات زندگی در اختیار و تحت حفاظت نیروهای آمریکایی در منطقه‌ای نامعلوم بوده  که برخی اسناد مکان اختفای وی را کشور آمریکا می دانند.

عیسی آزاده، عضو قدیمی نجات یافته از فرقه رجوی در یادداشتی در این باره نوشت: «در گرماگرم جنگ حماس و ‌اسرائیل خبری مهم در صفحات مجازی و سایت های مختلف منتشر شده که مسعود رجوی در سال ۱۳۹۹ به دلیل سکته قلبی مرده است.

چندین سال قبل ترکی الفیصل یکی از چهره های اطلاعاتی سعودی در اجتماع مجاهدین در حومه پاریس اعلام کرد که رجوی مرده است. بعدها مشخص شد که خبر فیصل فیک بود و یک حقه اطلاعاتی بوده است. چون چندین ماه بعد از این خبر رجوی یک پیام صوتی داد که با راستی آزمایی مشخص شد صدای اوست. اما صدا بسیار لرزان و خیلی منقطع بود و نشان می داد که رجوی به دلیل سکته ناقص کنترل تکلم و بیان کلمات را کامل ندارد و علیرغم انواع کارهای فنی برای صوت باز هم صدایش لرزان بود.

منبع اصلی انتشار خبر برای اثبات عکس کارت اقامت دکتر شخصی رجوی عباس شاکری معروف به دکتر فاضل در تشکیلات با یک ملیت و اسم و‌مشخصات جعلی از فرانسه پناهندگی ده ساله گرفته و در فرانسه اقامت دارد. همه مجاهدین از خرد و ‌کلان می دانند که ‌دکتر‌فاضل همیشه با رجوی بود و ‌به عنوان‌ دکتر شخصی اش همه جا در کنارش بود. نبودن دکتر فاضل در کنار رجوی و ‌اقامتش در فرانسه بیانگر این است که رجوی دیگر وجود خارجی ندارد و مرده است. بیماری قند او کاملا درست بوده ‌و از دهه هفتاد شمسی به شدت از دیابت رنج می برد. اینکه پایش قطع شده و کور شده نیز ناشی از بیماری قند وی است.

رجوی از سنین جوانی سیگاری بود و ‌روزانه تا دو پاکت سیگار مصرف می کرد. علاوه بر این از دهه هفتاد به بعد به خاطر بیماری قند مرفین و مشخصا شیره تریاک هم مصرف می کرد.

رجوی ها مطلق نمی توانند در برابر این خبر بی تفاوت باشند حتما موضع گیری خواهند کرد و اگر به اطلاعیه و ‌فحاشی روی آوردند بدون شک‌رجوی مرده است.

اسب پیر و فرتوت مریم لچکی هم پایان عمرش هست و او هم به همسر جنایتکارش در دیار باقی خواهد شتافت. این هرزه با اجیر کردن‌ربات هایش در کوچه های کشورهای غربی واق واق می کند اما برکسی پوشیده نیست که این تشکیلات مافیایی و آلت دست سرویس های اطلاعاتی مورد تمسخر‌ عام و‌ خاص شده است و هیچ جا این‌کره خاکی جدی گرفته نمی شوند.»

وامانده های «اشرف ۳» باید به صورت جدی این مطالبه را داشته باشند که سران فرقه فیلمی از آخرین وضعیت مسعود رجوی را برایشان پخش کنند و در غیر این صورت تکلیف خودشان را با خود و دروغ هایی که در سال های گذشته شنیدند، مشخص کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=42665

نوشته های مشابه

13می
چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند
موسی جابری‌فر به افرادی که هنوز گرفتار در اشرف 3 هستند

چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند

11می
عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی:

عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»