• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

چرا لیبرتی مجدداً موشک باران شد ؟

  • کد خبر : 4260
  • 07 نوامبر 2015 - 12:25

چرا لیبرتی مجدداً موشک باران شد ؟!!

همانطور که اطلاع دارید بعد از انتقال نفرات به زندان موقت لیبرتی، صد نفری از سرسپردگان رجوی به بهانه حراست از اجناس منقول و غیر منقول در اشرف جا خوش کردند، بعد از اخطارهای مکرر دولت عراق جهت تخلیه کامل اشرف، سال ۱۳۹۲ تعدادی از این نفرات بد اقبال،به دستور رجوی کشته و عده ای مفقود ومابقی بصورت پنهانی به لیبرتی منتقل شدند، فراریان از لیبرتی اظهار داشتند که نفرات انتقالی از اشرف، کاملاً بصورت ایزوله زندگی می کنند و هیچ کس اجازه ملاقات و یا دیدار با این نفرات را ندارند وآنها بصورت شبانه روز در بنگالی محافظت شده نگهداری می شوند.Liberty_Attack2015رجوی درسخنرانی خود در ایام های مختلف سال دستورکشتار دسته جمعی را صادر کرده بود و یا حتی به نفرات رده بالای خود اکیداً دستور داده بود که ” موقع فرار زندانیان مجاز هستید که شلیک آزاد کنید” ، برنامه هجوم داعشیان به کشور عراق بعد از تخلیه و ویرانی اشرف صورت گرفت و بلافاصله مریم قجر با ابوبکرالبغدادی اعلام همکاری کرد، چرا گروهک داعش اصرار داشتند که باید به طرف لیبرتی حرکت کند؟ هدف از همکاری مریم رجوی با گروه داعش چه بود؟!!!

در هفته های اخیر تعدادی از زنان شورای رهبری از لیبرتی به صورت فشرده به آلبانی منتقل شدند و بعضی از نفرات را هم با اسم مستعار کسانی در جنگ هایی همچون مرصاد (فروغ ناجاوید) کشته شده بودند از لیبرتی به قصد کشور آلبانی خارج شدند.

مریم قجرعضدانلوروز پنج شنبه با خبر شدیم که تقریباً ۸۰ موشک به لیبرتی اصابت کرد و نزدیک به ۲۳ نفر کشته و ۲۰۰نفر زخمی شدند و به دنبال آن گروهی به نام جیش المختار مسئولیت این حمله را به عهده گرفت و بعد از آن آقای جان کری و جان مکین هم بلافاصله این حمله را محکوم کردند و از دولت عراق در خواست نمودند که در اسرع وقت اولاً مکانی امن در عراق برای باقی مانده نفرات مجاهدین در نظرگرفته شود و همچنین مسببین اصلی هم باید محاکمه شوند !

در اینجا سئوالات ذیل به ذهن متبادر می شود:
مگرهدف جیش المختارکه اعضای آن ازکردهای عراق می باشند، برای اخراج سریع نفرات فرقه نبود؟
آیا جیش المختار اطلاع نداشت که اسیران به صورت گروهی از لیبرتی در حال انتقال هستند؟
آیا نفرات زندانی که از اشرف سال ۹۲ به صورت پنهانی به لیبرتی منتقل شدند در بین این کشته شدگان نبودند ؟
آیا حسین ابریشمچی و نیره ربیعی در بنگال ایزوله انتقالی اشرفیان بودند ؟
چرا لیبرتی بعد از انتقال سریع اعضای شورای رهبری ، موشک باران شد ؟
چرا بعضی از نفرات انتقالی با اسم مستعار خارج شدند ؟
آیا در کشور عراق ، مکان امنی برای نفرات تروریستی همچون مجاهدین وجود دارد ؟
آیا واقعاً جبیش المختار می دانست که حسین ابریشمچی و بقیه فرماندهان اصل درکدام مقر هستند؟
چرا اکثر کشته شدگان از شورای رهبری و ارتش آزادیبخش گروهک مجاهدین هستند ؟
چرا حسین ابریشمچی و نیره ربیعی با اسم مستعار به کشور آلبانی منتقل نشدند ؟
و از همه مهمتر :
چگونه است که آقای جان کری و جان مکین صدای انفجار موشک ها را در اسرع وقت می شنوند ولی صدای خانواده ها و پدران و مادران از اورسورواز و تا لیبرتی را بعد از سی سال نشنیدند! و ملاقات حضوری را برای خانواده ها یا اسیران متحصن پشت درب لیبرتی را در خواست نکردند! و این عمل غیر انسانی مریم قجر و مسعود رجوی را محکوم نکردند! و دستور ندادند که مکان امنی برای ملاقات با اسیران در نظر بگیرند؟!!!
آقای جان کری که گروهک تروریستی رجوی را همچون پازل روی آب می چرخاند پس چرا دستور نداد تا هرچه سریعتر نفرات از لیبرتی خارج وبه خانواده تحویل داده شوند؟ لابد ایشان هم می دانند که ما مزدور هستیم و می خواهیم فرزندانمان را به اعدام بفرستیم !!!
چرا تا کنون آقای احمد شهید روزه سکوت گرفته مگر ایشان دافع حقوق بشر نیستند؟
چرا چشم و گوش دافعین حقوق بشر در این روزهای حساس کر وکور می شود ؟
چرا آقای جان کری صدای موشک ها را در آمریکا شنید ولی نمایندگان حقوق بشر نشنیدند؟
آیا کشته شدگان در لیبرتی جزء فرماندهانی نیستند که اعلام جدائی کردند و باید کشته می شدند ؟
آیا توافق هسته ای وبرجام مهر باطل برنام و بنیاد رجوی ها زد ؟
آیا بعد ازاین تمامی نفرات رده بالا و سرسپردگان به بهانه های مختلف کشته خواهند شد ؟
آیا اولین بار است که به لیبرتیان اشرف نشین ، خمپاره و موشک اثابت می کند؟
آیا با محکوم کردن عمل وحشیانه رجوی ، مسیر کشتار رجوی ها بسته خواهد شد ؟
آیا زندان لیبرتی ، یک زندان دائمی برای اسیرانمان بود ؟
چرا انتقال فرزندانمان چندین سال طول کشید؟
چرا دافعین حقوق بشر تلاش نمی کنند تا هرچه سریعتر لیست زخمی های لیبرتی را در سایت ها درج کنند تا خانواده های چشم انتظار از نگرانی نجات یابند؟
رجوی سالیان سال است که نگون بخت های مغز شوئی شده را به بهانه های مختلف سربه نیست می کند و چند هزار نفر کشته شدند؟
چه کسانی و کدام دولت و نماینده پیگیر جنایت رجوی ها بوده و هست ؟
رجوی می داند که عراق جای امنی برای نفرات اسیران درلیبرتی نیست،کردهای عراق برای انتقام از سرکردگان گروهک منافقین لحظه شماری می کنند، ولی باز هم اصرار برماندن در عراق می کند چرا؟
به نظر اگر نفرات به دیگر کشورها منتقل شوند، چگونه و با کدام بهانه نفرات مخالف و جداشده را باید از صحنه آشوب رجوی در لیبرتی دور کرد؟
موقعیت کنونی عراق ، بهترین بهانه برای زیرخاک کردن جسدهای متحرک سی ساله رجوی است!
رجوی ها گنجشک را سی سال رنگ کردند و به جای قناری به دولت صدام و فرانسه وآمریکا و عربستان فروختند وحالا دیگر آن رنگ حنا فاسد شده و هیچ گنجشکی به راحتی رنگ نمی شود بلکه این رجوی ومریم است که هنوز سرشان درلجن های فرانسه و آمریکا فرورفته و از خودشان و اعمال لو رفته شان ، بی خبرند.
انجمن فراق عمل وحشیانه وکشتار اسیران در لیبرتی را که بانی اصلی آن مسعود ومریم رجوی می باشد به شدت محکوم می کند و از خداوند برای خانواده های چشم انتظار و نگران طلب صبر وشکیبائی دارد .

اعضای انجمن فراقsoraya-LIberty Come

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=4260