• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024

«صالح قلاب» از قلابش برید

  • کد خبر : 42577
  • 29 اکتبر 2023 - 11:13

«صالح قلاب» مجیز گوی مفت خور رجوی اهل اردن روز چهارشنبه سوم آبان ماه در عمان به تور اجل افتاد و درگذشت.

به گزارش فراق، علی پوراحمد، مسئول انجمن نجات مرکز گیلان در یادداشتی به همین بهانه نوشت: «عواقب وطن فروشی طبعا آویزان شدن به بیگانگان است و منزوی و طرد شدن از توده های مردمان فهیم و آگاه.

فرقه رجوی با بیش از چهار دهه جنایت و خیانت علیه وطن و مردمانش، اعتبار از دست رفته اش را می‌خواهد با خرید لابی های ورشکسته اش کسب کند و نمی داند چنین دیپلماسی هرزه گرایانه‌ای ناپایدار بوده و خریداری ندارد.

فرقه در رسانه هایش اعلام کرد که صالح قلاب ۷۹ ساله از شخصیت های اردنی و از یاران دیرین شان درگذشت و دیگر نیست تا مانند دیگر زالو صفتان دنیای سیاست پیشگی، در عوض دریافت پاداشی خون آلود از رجوی و اعوان انصارش حمایت کند.

مریم رجوی هم در نوشته‌ای آسمان و ریسمان را به هم بافت تا ثابت کند صالح قلاب از آغاز نوجوانی هوادار مجاهدین بوده و این هواداری تا پایان عمرش نیز ادامه داشته است. وی برای اثبات این موضوع سرش را به سنگ کوبیده و گفته «صالح قلاب» در ملاقات یاسر عرفات و مسعود رجوی در تهران حضور داشته و الان هم محمود عباس همزادش در خصوص درگذشتش به خانواده اش تسلیت گفته است.

مریم رجوی در پاسداشت از صالح که با مرگش از قلاب شان بریده، وی را صدای جهان عرب نامید و فخر فروشانه اعلام کرد نامبرده در سال ۱۳۹۸ حتی به اشرف ۳ همان اسارتگاه مانز در آلبانی هم سفرکرده و اعلام داشته: « نهایتا صلح و ثبات منطقه و شکوفایی و همزیستی مسالمت آمیز درتمام عالم،  فقط و فقط در گرو پیروزی مجاهدین و در دست گرفتن قدرت در ایران است!»

عجب کاشفی به عمل آمد که خود امپراطوری داعش گونه مجاهدین خلق را ندیده، همان بهتر که مشمول مرگ شده است.»

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=42577

نوشته های مشابه

13می
چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند
موسی جابری‌فر به افرادی که هنوز گرفتار در اشرف 3 هستند

چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند

11می
عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی:

عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»