• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024

آرزویی که رجوی‌ها به گور خواهند برد

  • کد خبر : 42564
  • 28 اکتبر 2023 - 12:07

همزمان با سال‌های آغازین پیروزی انقلاب اسلامی، شرایطی در کشور ایجاد شد که تعدادی از رهبران و سران تشکیلات موسوم به مجاهدین خلق از زندان ها آزاد شدند و از آنجا که باوری به حرکت عظیم مردم به عنوان «انقلاب» نداشتند و آنرا در حد یک قیام می دانستند از همان اوایل انقلاب خیلی از جوانان را با شعار های انقلابی فریب داده، با جذب آنان در سازمان خود، سعی در انجام فعالیت‌های شبانه روزی سیاسی و تبلیغاتی علیه انقلاب نوپای ایران نمودند و در این مسیر به برگزاری میتینگ ها، چاپ و توزیع نشریات و… اقدام کردند.

همزمان با این شرایط، گروهک نفاق توانست در اولین انتخابات ریاست جمهوری، مسعود رجوی از سرکرده های خود را به عنوان کاندیدا معرفی کند که به واسطه این که او در رفراندوم قانون اساسی رای نداده بود صلاحیتش تایید نشد.

به دنبال این اتفاق و از آنجا که بخشی از سلاح ها و مهمات در جریان انقلاب اسلامی با سقوط پادگان ها و مراکز نظامی به دست فرقه رجوی افتاده بود آنان با اعلام مبارزات مسلحانه علیه انقلاب اسلامی، ابتدا خانه‌های تیمی مخفیانه تشکیل داده، افراد را مسلح کردند و به ایجاد رعب و وحشت در سطح جامعه پرداختند.

به دنبال این آشوب ها و ناامنی‌هایی که سازمان در ایران بوجود آورد خیلی از جوانان انقلابی به جرم حمایت از انقلاب اسلامی، در روز روشن ترور شدند، بسیاری از شخصیت های سیاسی، اماکن مذهبی، مجلس و ریاست جمهوری مورد بمب گذاری خونین قرار گرفت. آمار واقعی وجود دارد که این سازمان بیش از ۱۷ هزار نفر ایرانی بی گناه را از طریق ترور و بمب گذاری به شهادت رسانده که تاریخ و ملت ایران آن را هرگز فراموش نخواهد کرد.

پس از اعلام بی کفایتی ابوالحسن بنی صدر و عزل او از مقام ریاست جمهوری، او به اتفاق سران فرقه رجوی از ایران خارج می شوند و به دامن اربابانشان می خزند و در حالی که هنوز زمان زیادی از انقلاب نوپای اسلامی ایران نگذشته بود با تحمیل جنگ ناخواسته توسط صدام تکریتی دیکتاتور عراق، این سازمان به کمک صدام و حزب بعث روی می آورد.

رجوی ها در عراق علاوه بر اینکه نقش ستون پنجم را بازی می کردند. با تشکیل ارتش به اصطلاح آزادی بخش به صورت آشکار در عملیات‌های نظامی هم مشارکت کردند و خیلی از سربازان و فرزندان این مرز و بوم را به شهادت رساندند و به ازای هر اسیر ایرانی و یا به شهادت رساندن هر سرباز ایرانی از حزب بعث عراق دستمزد کلانی از فروش نفت دریافت کردند تا جایی که به پاس خوشخدمتی به صدام، قرار گاه نظامی موسوم به اشرف را به عنوان یکی از هدایای همراهی با صدام بدست آوردند.

اینک نیز پس از سال‌های سال همچنان منافقین دست از شرارت بر نداشته و از راه‌های گوناگون با فریب دادن جوانان و واریز دلارهای اهدایی اسرائیلی نسبت به تشکیل کانون های ترور در شهر های ایران مبادرت ورزیده که یکی از اهداف این کانون ها ایجاد رعب و وحشت بین مردم، بمب گذاری و انفجار در اماکن عمومی، دولتی و ..‌‌‌. است که توسط یگان سایبری مستقر در اشرف ۳ آلبانی هدایت می شوند.

هر چند که اغتشاشاتی که پارسال در ایران رخ داد، محصول کار فرقه رجوی نبود و ارتباطی با فعالیت سیاسی این فرقه نداشت ولی سران این فرقه شغال صفت مثل همیشه خود را رهبر این آشوب ها معرفی کرده و با تحریک و اجیر کردن تعدادی ازجوانان و آموزش در ساخت بمب و آتش بازی و حرکات خشونت آمیز از طریق فضای مجازی، به این آعتشاشات دامن زدند.

این روزها نیز همزمان با سومین هفته از دفاع مشروع ملت فلسطین در برابر رژیم اسراییل غاصب و صهیونیست، در حالیکه در یک سوی این معادله ساکنان بی گناه غزه هم چنان به مقاومت خود در قبال تجاوزات اسراییل ادامه می دهند رجوی ها در کنار جنایتکاران و حامیان اسرائیل ایستاده و با شرکت در متینگ های اسرائیلی و پوشش دادن اخبار رسانه های تحت حمایت انان از جمله ایران اینترنشنال، سیمای نفاق، بی بی سی، منوتو و … به روند کشتار مردم مظلوم غزه کمک می کنند.

در این جنگ ناعادلانه تاکنون هزاران نفر از مردم بی دفاع و بی گناه غزه قتل عام شدند، بیمارستان ها بمباران شدند، مساجد و تکایا در امان نمانده و بیشتر کشته ها کودکان و زنان غزه ای هستند.

این فرقه مثل سایر معاندین سکوت اختیار کرده و یک طرفه اخبار را در اورشلیم پوشش داده و همواره کشتار رقاصان اسرائیلی در یک جشنواره را به نام جنایت جنگی به جهان معرفی می کند.

سیر تکوین و تکامل انقلاب اسلامی ایران و سالها زندگی نکبت یا و رذیلانه رجوی ها نشان داده که این سازمان در اوج قدرت خود زمانی که انقلاب اسلامی نو پا بود با کمک سرویس های جاسوسی امریکا و انگلیس، ساواک و رژیم بعث و نیروهای نفوذی و … نتوانستند به هدف اصلی خود یعنی براندازی انقلاب ایران دست یابند، حال که بعد از گذشت ۴۴ سال جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت اول منطقه شناخته می شود، بی شک باید آرزوی براندازی را با خود به گور ببرند.

یادداشت از: نادر محمدی

انجمن نجات مرکز کردستان

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=42564

نوشته های مشابه

13می
چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند
موسی جابری‌فر به افرادی که هنوز گرفتار در اشرف 3 هستند

چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند

11می
عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی:

عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»