• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024

موج سازی ارتش صفحه کلیدی رجوی درباره افغانی‌های ایران

  • کد خبر : 42535
  • 25 اکتبر 2023 - 11:17

این روزها ارتش صفحه کلیدی رجوی از حضور افغانی‌های غیرمجاز در ایران، موجی جدید ساخته تا سوار بر آن چند صباحی کاسبی کند.

به گزارش فراق، سابقه استقبال مردم ایران از مردم افغانستان به دهه‌ها پیش بر می‌گردد و جامعه ایرانیان تا کنون میزبان شایسته‌ای از پناهندگان افغانستانی بودند.

ایرانیان تا کنون در پذیرائی از اتباع افغانستانی کارنامه درخشانی داشتند چرا که این اخلاق نیکو در سرشت ما ایرانی‌هاست؛ حتی فارغ از این نگاه که در تاریخ این سرزمین جزو ایران بوده است.

بدون شک هیچ کشوری پذیرای بدون ضابطه برای اتباع خارجی نیست و در این خصوص نیز مسئولان نظام همیشه دغدغه‌مند به موضوع نگاه داشتند که آثار آن را هم هر از گاهی در اخبار می شنویم که چگونه با اتباع غیرمجاز افغانی به صورت قانونی برخورد می‌شود.

حال فرقه تروریستی رجوی که همیشه اساس کار خود را روی برهم زدن امنیت روانی مردم ایران قرار داده مشخصا در این موضوع نیز اهداف خاص خود را دنبال می کند و می خواهد با اختلاف افکنی میان ملت ایران و اتباع قانونی مردم افغانستان در کشورمان، برای خود تکه استخوانی پیدا کند.

اعضای مغزشویی شده این فرقه هم اکنون با ده‌ها حساب و شناسه جعلی و حتی بدون داشتن هیچ هویتی در فضای مجازی با اخبار دروغ و ساختگی در حوزه های مختلف و مسائل مبتلابه مردم فضای کشور را مسموم می کنند.

 آنان برای نشر اخبار دروغ و جعلی حد و مرزی نمی شناسند، آنان نه نیاز به ارائه مدرک می بینند و نه به سند و مدرکی نیاز دارند. آنها صبح که از خواب بر می خیزند با اتکا به آخرین تحولات در جامعه ایران، از هر نوعی که باشد، ماشین دروغ و سمپاشی را به راه می اندازند تا اخبار جعلی یا تحلیل های هدفمند و مغرضانه را در لباس هزل و لطیفه و یا جدی در وسعتی گسترده در جغرافیای ایران منتشر کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=42535

نوشته های مشابه

14می
حسن نظام الملکی، بازجو-شکنجه‌گر «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی

حسن نظام الملکی، بازجو-شکنجه‌گر «اشرف۳»

13می
میثاق می‌بندیم که در صحنه نبرد با رجوی تا آخر ایستاده‌ایم / اهداف و آرزوهایمان دست یافتنی است
پیام قدردانی سرپرست «جنبش دادخواهی مادران گیلک» از مسئول «تشکل مادران انجمن نجات»

میثاق می‌بندیم که در صحنه نبرد با رجوی تا آخر ایستاده‌ایم / اهداف و آرزوهایمان دست یافتنی است