• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
محمد کرمی، عضو نجات یافته از فرقه رجوی

هنوز هم کابوس بودن در سازمان را دارم

  • کد خبر : 42512
  • 24 اکتبر 2023 - 11:44

محمد کرمی، عضو نجات یافته از فرقه رجوی گفت: هنوز بعد از سال‌ها کابوس بودن در سازمان را در خاطر دارم.

به گزارش فراق، این عضو انجمن نجات مرکز لرستان در یادداشتی کوتاه نوشت: تاسیس انجمن نجات آن هم در کشور آلبانی خبر بسیار خوب و مسرت بخشی بود که در این زمان شنیدم، انجمنی که بر پایه عاطفه و دوستی، بر پایه مهر مادری، سخاوت پدری و غیرت برادری برای رهایی فرزندان اسیر این آب و خاک بنا نهاده شده و شما در آنجا در کشوری غریب این پرچم را برافراشته و به مبارزه با شیادی بنام رجوی و سردمداران این فرقه بپا خواسته اید.

هنوز بعد از سال‌ها کابوس بودن در سازمان را در خاطر دارم، هنوز گاهی اوقات شب ها در خواب باز نشست های فرقه و سوژه شدن را می بینم، شاید این فکرها و اوهام به این سادگی از یاد و خاطر فراموش نخواهند شد اما در دنیای وافعی در سرزمینم، در کنار مردم دوست داشتنی کشورم و مهمتر در کنار خانواده خوبم بسر می برم و آرامشی بی انتها در سراسر وجودم کاشته شده که همگی آن را مدیون سعی و تلاش خانواده و در کنار آن انجمن نجات می باشم.

یاران پیروز، امروز چشم مادران منتظر به سوی شماست، امروز قلب پدران سخت کوش ایرانی به امید یاری شما می تپد و خواهران و برادران اسیران دعاگوی شما می باشند.

امید که در این راه ثابت قدم و استوار باشید و بدانید ما در اینجا پشتیبان شما بوده و هر زمان که خواستید در کنار شما خواهیم بود تا رهایی دوستان خود را شاهد باشیم و قلوب مادران و پدران چشم انتظار را شاد ببینیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=42512

نوشته های مشابه

13می
چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند
موسی جابری‌فر به افرادی که هنوز گرفتار در اشرف 3 هستند

چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند

11می
عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی:

عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»