• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024

خوش خدمتی به رژیم صهیونیستی

  • کد خبر : 42489
  • 23 اکتبر 2023 - 13:17

همزمان با جنگ میان نیروهای مقاومت اسلامی فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی، باند رجوی از رژیم اسرائیل حمایت کرد که عمق سرسپردگی، وطن فروشی و بی‌وجدانی آنها را نشان می‌دهد.

به گزارش فراق، رجوی‌ها که سابقه همکاری آنها با رژیم صدام در زمان جنگ علیه ایران آشکار و روشن است و در عملیات فروغ جاویدان دست به جنایات فجیعی در شهرهای استان کرمانشاه زدند اکنون با حمایت از رژیم صهیونیستی خود را در جنایت فجیع آنها سهیم کرده‌اند.

فرقه تروریستی رجوی که نزد مردم ایران منفور و جنایتکار محسوب می‌شوند و جایگاهی ندارد، اکنون با خوش خدمتی به رژیم صهیونیستی دشمنی خود را با ایران و مردم بیشتر نشان داده‌ است.

پرونده خیانت‌های فرقه تروریستی رجوی هر روز قطورتر می‌شود و ابعاد تازه‌ای از خیانت‌های این گروه جنایتکار که بیش از ۱۲ هزار تن از مردم ایران را به شهادت رسانده آشکار می‌شود.

عوامل فرقه رجوی اکنون با نفرات اجاره ای خود با برپایی تجمعاتی در برخی کشورهای اروپایی از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کردند و علیه جمهوری اسلامی ایران شعار می‌دهند.

وضعیت فرقه تروریستی رجوی در اروپا پس از برخورد تند دولت آلبانی با آنها نامعلوم و آشفته است و به همین جهت هر روز در حال دم تکان دادن برای پیدا کردن ارباب جدید هستند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=42489

نوشته های مشابه

14می
حسن نظام الملکی، بازجو-شکنجه‌گر «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی

حسن نظام الملکی، بازجو-شکنجه‌گر «اشرف۳»

13می
میثاق می‌بندیم که در صحنه نبرد با رجوی تا آخر ایستاده‌ایم / اهداف و آرزوهایمان دست یافتنی است
پیام قدردانی سرپرست «جنبش دادخواهی مادران گیلک» از مسئول «تشکل مادران انجمن نجات»

میثاق می‌بندیم که در صحنه نبرد با رجوی تا آخر ایستاده‌ایم / اهداف و آرزوهایمان دست یافتنی است