• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

رجوی‌ها رسانه رژیم صهیونیستی شدند

  • کد خبر : 42186
  • 08 اکتبر 2023 - 11:11

عملیات مقاومت فلسطین در رسانه های جهان بازتاب گسترده ای داشته و برخی معتقدند این عملیات بی سابقه آغاز دگرگونی های بزرگ سیاسی در منطقه خواهد بود.

به گزارش فراق، در این شرایط و در حالی که حتی بنگاه های رسانه‌ای آمریکا چون واشنگتن پست اذعان کردند که حملات مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی شکستی برای رژیم صهیونیستی بوده و باعث تحقیر این رژیم شده است، فرقه تروریستی رجوی از روز گذشته به طور رسمی، رسانه سگ‌های صهیونیستی شده و سعی در خنثی کردن ضربات مقاوت به آن‌ها را دارد.

 روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» در این باره اعلام کرد که عملیات «طوفان الاقصی» ارتش رژیم صهیونیستی و سرویس‌های اطلاعاتی این رژیم را غافلگیر کرد و پس از ماه‌ها هشدار مقامات امنیتی درباره بدتر شدن توان بازدارندگی، اتهامات و انتقادات تلخی را به همراه داشت.

«یوسی ورتر» در این یادداشت تحت عنوان «تحقیر و شکست… ترس و شوک به اسرائیل چیره شده است»، نوشت: «اسرائیل امروز تحقیر شد و شکست خورد».

وی با اشاره به جنگ رژیم صهیونیستی با مصر و سوریه در سال ۱۹۷۳، گفت: حتی اگر غزه ویران شود، این مهم‌ترین شکست امنیتی پس از جنگ یوم کیپور را جبران نخواهد کرد.

شبکه خبری آمریکایی «ان‌بی‌سی نیوز» نیز در گزارشی نوشت که عملیات جدید مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی تهدیدی برای سیاست خارجی «جو بایدن» محسوب می‌شود و ادعای رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر اینکه تخصص وی در سیاست خارجی جهان را امن‌تر می‌کند را تضعیف می‌کند.

تارنمای شبکه ان‌بی‌سی نیوز در گزارشی نوشت: کارشناسان گفته‌اند که حملات حماس، نواقص اطلاعاتی اسرائیل را آشکار می‌کند و در عین حال سوال‌های جدیدی را درباره اینکه ایالات متحده در ازای زمان صرف شده برای ایجاد قابلیت‌های نظارتی و مشارکت‌ها در خاورمیانه چه چیزی بدست می‌آورد، مطرح می‌شود.

بروس ریدل (Bruce Riedel) افسر سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و کارشناس مسائل خاورمیانه اظهار داشت: این شکست اطلاعاتی عظیم اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها است.

این شبکه خبری آمریکایی در ادامه نوشت: جو بایدن رئیس‌جمهور فعلی ایالات متحده که وعده برقراری مجدد قابلیت‌ها در عرصه سیاست خارجی را داده بود، اکنون با افزایش انتقادها از سوی مخالفانش مواجه شده. بایدن با این خطر روبرو بوده که موقعیت‌های بحرانی در جهانی طی دوران ریاست‌جمهوری اش در حال افزایش است که می تواند پیامدهای منفی برای آینده سیاسی وی به همراه داشته باشد.

بر پایه این گزارش، نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها در حال مخالفت با دولت بایدن در ارائه تسلیحات به اوکراین در جنگ با روسیه هستند.

در این میان ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا گفت که حملات مقاومت علیه رژیم صهیونیستی به این دلیل است که آمریکا «ضعیف و بی‌تاثیر» دیده می‌شود.

آنتونی بلینکن وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا به تازگی در پی عملیات طوفان الاقصی از سوی نیروهای مقاومت فلسطین در گفتگو با معالی الشیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر خواستار تلاش برای توقف فوری حملات حماس علیه رژیم اسرائیل شد.

نیروهای مقاومت فلسطین از صبح روز شنبه ۱۵ مهرماه جاری عملیات همه جانبه و بی نظیر خود را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

در این میان هم کاسه شدن فرقه رجوی با رژیم غاصب صهیونیستی و دیدارهای مخفیانه مریم رجوی با سران این رژیم ثابت کرده فرقه، برای بقای خود حاضر است دست به هر خباثتی بزند و حتی جنایات رژیم صهیونیستی را مشروع جلوه دهد و مقاومت فلسطین را محکوم نماید.

فرقه رجوی که روزی خود را طرفدار دو آتشه فلسطین و مبارزان آن نشان می داد و رسم مبارزه و الگوی انقلابی گری را مدیون مبارزان فلسطین بر ضد اشغالگری رژیم غاصب اسرائیل، می دید و سنگ فلسطین را بیش از خود انقلابیون آن جا به سینه می زد، الان رسانه رسمی صهیونیست ها شده است.

فرمانده شاخه نظامی حماس صبح شنبه (۱۵ مهر) و پس از حملات گسترده راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی در اطراف غزه، آغاز عملیات طوفان‌الاقصی را اعلام کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=42186

نوشته های مشابه