• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

پیامهای تسلیت به خانواده ها و اعتراضات علیه فرقه رجوی و گروگانگیری در کمپ لیبرتی

  • کد خبر : 4213
  • 02 نوامبر 2015 - 0:10

پیامهای تسلیت به خانواده ها 

اعتراضات علیه فرقه رجوی و گروگانگیری در کمپ لیبرتی

شامگاه پنجشنبه ۷/۸/۹۴ کمپ لیبرتی هدف چندین موشک قرارگرفت که دراین حادثه تلخ شماری ازساکنان این کمپ کشته ومجروح شدند متاسفانه دربین کشته شدگان اسامی عبدالرضا وادیان ،محمد جواد میرسالاری وحسین گندمی ازخوزستان به چشم می خورد که به همین منظورانجمن نجات شاخه خوزستان به خانواده های داغدارآنها تسلیت گفته وازدرگاه خداوند منان برای آنها صبر و بردباری را خواستاراست . لازم به ذکراست که خانواده های موردنظر بارها وبارها طی سالیان گذشته به عراق و پشت کمپ اشرف وحتی آخرین باردرماه گذشته با توجه به وضعیت ناامن عراق به این کشور سفر کرده تا بتوانند فرزندانشان را حتی با هزینه شخصی خودشان به کشورثالثی اعزام کنند اما سرکردگان جنایتکار فرقه نه تنها مانع ازدیدارآنها شده بلکه با راه اندازی یک شوی تلویزیونی مضحکی اعضای نگونبخت را مجبور به توهین علیه خانواده خود کردند وحالا هم با قربانی کردن بی جهت آنها داغی همیشگی بردل خانواده هایشان گذاشت و لکه ننگ دیگری برپیشانی رجوی جنایتکار افزوده شد.

درهمینجا انجمن نجات شاخه خوزستان هم صدا با خانواده های ساکنان کمپ که سالهاست اسیر ذهنی فرقه رجوی هستند یکباردیگرمجامع ذیصلاح بین المللی را خطاب قرارداده تا آنها با فشارآوردن برسرکردگان مجاهدین به روند انتقال باقی مانده ساکنان کمپ لیبرتی به خارج ازعراق سرعت ببخشند وما معتقدیم اگر مسئولان جنایتکار رجوی که ثابت کردند ذره ای برای حفظ ساکنان کمپ ارزشی قائل نیستند اگر بعد ازاسکان اعضا درلیبرتی تاکنون روزی چند نفر را به کشور ثالث می فرستادند حالا همه آنها زنده وخیال خانواده هایشان هم ازبابت امنیت جانی عزیزانشان راحت بود اما سرکردگان خائن فرقه با اشراف به عدم امنیت جانی ساکنان لیبرتی درعراق علیرغم موافقت با انتقال برخی ازآنها بصورت قطره چکانی به کشورثالث که آن هم برای کم کردن فشاربین المللی برروی خود بوده ولی همواره برسرانتقال جمعی اعضای نگونبخت به خارج ازعراق درراستای ادامه دادن به حیات خائنانه فرقه خود سنگ اندازی ومانع تراشی کرده و می کنند .


به جای محکومیت این و آن، اسیران فرقه را از لیبرتی خارج کنید

سیروس غضنفری، انجمن نجات، مرکز آذربایجان شرقی
لینک به منبع

درتاریخ ۰۷/۰۸/۹۴ازسایت های مجازی منجمله سایت اسرار فرقه رجوی با خبر شدم که کمپ لیبرتی مورد تهاجم موشکی قرار گرفته و…

باوجود اینکه مرگ آن اسیران برای ما جدا شده ها ناراحت کننده بوداما این خبر برای مریم رجوی خوشحال کننده بود چرا که برای او ودستگاه تبلیغاتی این فرقه مرگ نفرات خوشحال کننده است ازاین بابت که برای خودشان یک مدت کوتاه جوسازی کنند.

دراصل، این سازمان (فرقه رجوی ) برای همین کارآن نگون بخت ها را در عراق نگه داشته تا آنها سالم پا به خارج از این کمپ نگذارند .

من یادم است که مسعود خان درنشست طعمه به ما گفت که شماهایی که حفظ جان می کنید بدانید که ضرر میزنید و برای سازمان کشته شما بهترین سرمایه است و ازآن خونها هست که تا به امروز ما سرپا ماندیم واز زنده شما برای سازمان چیزی عاید نمی شود !

ازاین حرف های رهبر گروه می شود فهمید که ایدئولوژی این فرقه برپایه چه چیزی بنا شده است واین رهبران فقط کشته سازی را می خواهند وبه همین خاطر است که دراین نوع مسایل مسعود رجوی دنبال محکومیت ودریافت بیانیه محکومیت ایران را می خواهند وابدا به فکرشان خطور نمیکند که بجای این حرف ها، نفرات را از عراق خارج کنند!

نکته دوم اینکه از ساعت اولیه این ماجرا مریم رجوی حتی به خود اجازه نداد که براساس عرف معمولی درپیام خود به خانواده های این نگونبخت ها تسلیت بگوید و اینکه بگوید شوهرم و من دراین مورد تقصیراتی داریم که سعی میکنیم تلافی کنیم!

چرا؟ علت این است که مریم ومسعود خان رهبر خود خوانده این فرقه نفرات را مالکیت تمام خود می دانند وخانواده را دشمن خود و حق زندگی عادی وانسانی را برای آن نفرات قایل نیست وفقط یک سری افراد است که خانواده آنها خانواده خود فرقه است وزندگی برای آنها خوش میگذرد.

بقیه باید برای تامین زندگی این دسته فدا شوند.

اگر عراق بی خطر است چرا مریم رجوی با ۲۰۰ نفر از عراق خارج شد وبه فرانسه رفت تا با نام مسئول شورای مقاومت به زندگی مجلل خود ادامه دهد؟! مگر ایشان به عنوان رهبر ورئیس جمهوری انتخاب نشده بود که لازم بود درکنار رزمنده ها فعالیت کند؟! چطور شد دراین باره به کسی اطلاع نداده بودند؟!

اگر ۱۷ ژوین پیش نمی آمد نفرات از جای مریم هم خبر نداشتند چنانکه الان از محل مسعود خان خبری نیست ودرآن زمان یادم است که مسئولان می گفتند جان رهبری درخطر است نباید کوتاهی کنید درعراق بگوید که ما پناهنده یک کشور می شویم درآن زمان فقط پلیس آمریکا با ما مصاحبه می کرد وهنوز از محل مریم خبر نداشتیم .

نکته سوم این که فرقه پی درپی از حسین ابریشمچی ذکر خیر میکند که مثلا ازاعضای قدیمی است ودراصل برای او اشک تمساح میریزد!

سئوال من این است که اگربه او هم اعتمادی بود ایشان هم می باید الان درفرانسه بود!!

ولی این مسعود و مریم است که تصمیم میگیرند که چه کسانی را سپر بلا کنند وچه کسانی را درکنارخود نگه دارند!

حدود ۴۵ روز قبل خانواده عبدالرضا وادیان به ملاقات رفته بود اما همان مریم که میگوید دنبال آزادی ملت ایران است به این مقتول راه جنون رجوی، ملاقات نداده بودند که برای آخرین بار خانواده خود را دیدار کند!

مریم چرا این نفرات را درعراق نگه داشت ؟ به نظر من که از این فرقه رها یافتم والان هم درایران زندگی می کنم می دانم که سران این فرقه برای کشته سازی است که اینها را نگه داشته است!!

من درزمانی با ابوطالب هاشمی ( معترض به کارهای مسخره رهبران سازمان) به ماموریت های مرزی می رفتیم .او به مسئول آن زمان درنشست گفت ما با این کار وقت خودمان را هدر می دهیم مسئول مربوط بعداز خارج شدن ما ایشان را صدا کرد وگفته بود با این دید است که ما نتوانستیم رژیم را سرنگون کنیم وشما باید رهبری هر چه می گوید بگویید چشم وبروید انجام دهید حتی وقت تلف کردن هم باشد .

من همراه ابوطالب ونه نفر دیگر برای ماموریت به مرز ایران وعراق آمده بودیم درمرز فکه بودیم که نتوانستیم از مرز عبور کنیم چون گشت مرزی ایران هر دقیقه درآن محل حضور داشت موقع برگشت ما داشتیم صحبت می کردیم که از این نقطه نمی شود عبور کرد که یک مرتبه پای ابوطالب به مین خورد وآن هم والمارا بود به خاطر نداشتن چاشنی دوم مین منفجر نشد وبعداز پاک سازی از محل دور شدیم ایشان گفت اگر این مین به چاشنی دوم مجهز بود الان ما سه نفر( من ، خودش ورمضان پایکار) کشته شده بودیم وفردا درسازمان بیاینه می دادند درهنگام عبور برای آزادی خلق قهرمان سه نفر کشته وهشت نفر مجروح شدند وآن خلق قهرمان نمی دانست که ما برای هموار کردن راه آزادی به اینجا نیامده بودم فقط برای پر کردن وقت بود آری مریم ومسعودخان این نفرات را برای چاشنی تبلیغاتی خود درعراق نگه داشته است واگر این نفرات ارزش ماندن را داشتند مریم آنها را حداقل به آلبانی می برد.

من به عنوان یک فرد جدا شده از تمامی ارگان های بین الملی می خواهم کمک کنند آن نفرات نگون بخت را از عراق خارج نمایند واگرنه مریم ومسعود خان آنها را قربانی خواهند داد.


عامل اصلی کشتار لیبرتی فقط سران سازمان مجاهدین هستند

انجمن نجات، مرکز گلستان
لینک به منبع

سران سازمان مجاهدین در گذشته اثبات نموده اند که هرگاه در فرافکنی های خود در گول زدن عناصر خود به بن بست میرسیدند و یا از ذهن مردم و سران جهان فراموش میشدند ، با ارتش عراق درگیریهای ساختگی ایجاد نموده و عناصر ناراضی خود را براحتی از بی میبردند و با این کار خود به زندگی افراد متناقض پایان میدادند و هم اینکه به ظاهر دوباره در اذهان زنده میشدند .

البته درگیریهای از پیش تعیین شده سران فرقه رجوی توجیه دیگری نیز می تواند داشته باشد و آن راضی نگه داشتن عناصر داخلی و مشغول کردن ذهن آنها با این کشتار می باشد چرا که در چند وقت قبل پیامهای زیادی از داخل لیبرتی میرسید که عناصر ناراضی فرقه اعتراضهای شدیدی نسبت به عملکرد سران و فرماندهان خود انجام داده بودند و حتی در چندین مورد درگیری نیز از داخل کمپ گزارش شده بود که حاکی از نارضایتی زندانیان فرقه رجوی نسبت به چگونگی اعزام نیروها به آلبانی و نیز چیدمان آنها بود که سران فرقه هیچگاه در رسانه های عقب مانده و یا سایتهای عصر قرون وسطی خود به آن اشاره ای نکردند تا مبادا دیگر مردم آزاده جهان از مشکلات داخلی سازمان مجاهدین باخبر شوند غافل از اینکه تمامی این اعتراضها از داخل لیبرتی به تمام نقاط جهان مخابره میشود .

کشتار روزهای گذشته در لیبرتی نیز ناشی از به بن بست رسیدن و فراموش شدن سازمان مجاهدین بود که سران کند ذهن فرقه رجوی نهایتا به این موضوع رسیده و برای آنکه در برابر توافقات هسته ای و نیز تایید شدن آن توسط کنگره امریکا که در برابر ذهن عناصر خود کم نیاورند ، اقدام به چنین حرکات جنایتکارانه ای می زنند تا بتوانند ان آبروی به باد رفته خود را دوباره بازیابند .

براستی باید از چه کسی سئوال کرد که چرا این همه انسان در برابر خواسته های ناحق سران مجاهدین براحتی کشته شوند و آن وقت چند بیانیه بی تاثیر و بی محتوا ان را حمایت کنند و عامل اصلی این جنایت که تنها خود سرکردگان فرقه رجوی میباشند در امان باشند .

چرا ارگانهایی مانند حقوق بشر که عناصری مانند احمد شهید در آن آلت دست جنایتکارانی مانند رژیم صهیونیستی و سران سازمان مجاهدین قرار گرفته اند ، نسبت به آزادی زندانیان فرقه رجوی هیچ اقدامی نمیکنند و برای رهایی آنها هیچ فعالیت و کمپینی ندارند ؟

آیا سران سازمان مجاهدین هر بار که در اهداف پلیدشان به بن بست رسیدند ، باید اینگونه افراد متناقض را به کشتن بدهند تا بتوانند خود را مطرح نموده و ذهن افراد تحت پوشش خود را مشغول نمایند ؟

اما مردم آزاده دنیا بدرستی می دانند و آگاه هستند که مقصر اصلی در تمامی این جریانها و نیز جلوگیری از انتقال زندانیان به کشور ثالث ، تنها سران سازمان مجاهدین می باشند و هیچ تردیدی در اینباره وجود ندارد و آن جنایتکاران در پیشگاه خداوند منان نیز باید پاسخگوی جنایتهای خود باشند که انشاءالله ان روز دیر نخواهد بود .


رجوی ها با کارشکنی در انتقال اعضا به کشور ثالث عامل اصلی کشته شدن آنها هستند

صالحی، انجمن نجات مرکز مازندران
لینک به منبع

تنها راه نجات بقیه اعضا این است که دولت عراق و سازمان ملل، رجوی ها و نمایندگان فرقه را از چرخه انتقال به کشور ثالث خارج کنند.

چرا خود رجوی ها و مسئولین بالای فرقه در فرانسه جا خوش کرده اند اما بدنه فرقه باید در عراق بماند ؟

سیاست های فریبکارانه و اوهام حیوانی رجوی، باز هم موجب شد تا تعداد دیگری در لیبرتی کشته شوند . در حالی که نزدیک به ۱۳ سال از سرنگونی صدام دیکتاتور می گذرد و می شد در طول این زمان بسیار طویل تمامی اعضا را از عراق به کشور ثالث برد اما رجوی های ضحاک صفت که چون انگل فقط از خون و جسد ارتزاق می کنند ، مانع از خروج شدند .

به سیل پناهندگانی که روانه اروپا شده اند بنگرید ، از زن و مرد و کودک ، به هر وسیله ای که شده خود را به اروپا می رسانند . آیا واقعا نمی شد در این سال ها این افراد را از عراق خارج کرد ؟

چطور افرادی همچون مهدی ابریشمچی،مسعود کلانی،دختر مریم قجر و بسیاری دیگر از مسئولین فرقه را با امکاناتی که رجوی ها فراهم کرده بودند بعد از سرنگونی صدام به خارج از عراق بردند اما به اعضای معمولی که می رسد هیچ کاری نکردند ؟

اگر در عراق ماندن این قدر برای فرقه حیاتی است چرا خود رجوی ها و جمعی از بالاترین فرماندهان فرقه که مورد اعتماد آنها هستند در عراق نمانده و همگی در اروپا یا آمریکا زندگی انگلی خود ادامه میدهند ؟

اما بدتر از آنچه روی داده، این است که رجوی ها قصد به کشتن دادن بقیه اعضای فرقه را دارند و هنوز که هنوز است حتی حاضر نیستند در کلام هم که شده بگویند خواهان انتقال اعضا از لیبرتی به کشور ثالث هستند .

نه در پیام و کلام رجوی ها و نه حامیان با جیره و مواجب شورایی شان و نه در تبلیغات شان ، هیچ خبری از «درخواست انتقال به کشور ثالث» نیست و فقط می گویند که خواهان تضمین حفاظت در لیبرتی هستند که معنای آن می شود «ماندن اعضا در عراق»

رجوی ها مانند دراکولای خون آشامی هستند که فقط در تاریکی و ظلمات و در بین مردگان جا دارند و رابطه شان با انسان ها فقط در این خلاصه می شود که خون آنها را بیاشامند .

هدف رجوی ها از نگه داشتن اعضا در عراق و به کشتن دادن تدریجی آنها این است که اولا تضمینی برای سلامت و امنیت خود پیدا کنند . ثانیا رجوی ها می دانند اگر بین اعضا و دنیای بیرون و منجمله خانواده های شان ارتباط برقرار شود ، مغزشویی ها بی اثر شده و سپس آنها دست به افشاگری خواهند زد . بنابراین با به کشتن دادن آنها ، راه افشاگری را می خواهند ببندند . ثالثا با این روش پلید و غیر انسانی برای دستگاه تبلیغاتی خود خوراک تهیه می کنند .

بنابراین دولت عراق و مجامع بین المللی باید رجوی ها و نمایندگان معرفی شده از سوی آنان را از چرخه کار انتقال اعضا به کشور ثالث خارج نموده و طرف حساب خود را تک تک افراد و خانواده‌های آنها قرار دهند . چرا که رجوی ها و نمایندگان پلیدش فقط و فقط دنبال کارشکنی در کار انتقال هستند .


جاه طلبی های رجوی ملعون بار دیگر قربانی گرفت

بیژن، انجمن نجات، مرکز البرز
لینک به منبع

طی خبر رسانۀ مجاهدین موسوم به سیمای آزادی، شامگاه پنجشنبه ۷ آبان موشک هایی از طرف گروه “جیش المختار” به مقر لیبرتی اصابت نموده و ۲۳ نفر از جمله حسین ابریشمچی از کادرهای قدیمی کشته شده اند و گروه “جیش المختار” نیز مسئولیت این حمله را به عهده گرفته و اطلاع رسانی کرده .

طبق شواهد وبررسی های موجود گروه متهاجم قبلا” با سازمان درگیری هایی داشته که در این اتفاق اخیر تنها افراد فریب خورده ، قربانی شده اند و رجوی همچون سابق تشنۀ این خونریزی ها بوده تا بتواند با سیاست کشته سازی و مظلوم جلوه دادن سازمان مخوف و پوشالی اش، زمان بیشتری برای اسارت و ماندن افراد در عراق بگیرد.

آری رجوی با خصایصی منحصر به فرد و جاه طلبانه برای رسیدن به اهداف پلیدش حتی به فرد وفادار خود یعنی حسین ابریشمچی نیز رحم نکرده و وی که از شکنجه گران فرقه اش بود را مانند دیگر اعضا گوشت دم توپ قرار داده.

پایان

در آخر ماخانواده ها اعلام می کنیم به سازمان ملل و ارگانهای ذیربط که مقصر اصلی این فاجعه سران فرقه تروریستی رجوی می باشد و ما هیچ کس را مقصر نمی دانیم جز رجوی و فرقه اش .چرا که جیش المختار هم دنبال فرصتی برای انتقام از زخمهای برجا مانده از این گروهک تروریستی بوده ، که این حملات را انجام داده است..

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=4213