• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
عقب مانده‌های رجوی فکر می‌کنند 1000 عدد بزرگی است

ادعای حمایت زنان برجسته جهان از برنامه های مریم رجوی

  • کد خبر : 41965
  • 20 سپتامبر 2023 - 11:34

رجوی‌ها اخیرا مدعی شدند بیش از هزار تن از زنان برجسته جهان از برنامه های مریم رجوی حمایت و در نهایت زورشان هم ۵۰ اسم جمع کردند.

به گزارش فراق، از قدیم الایام رسم بر این بوده افراد و گروه های گمنام در اقلیت، برای اثبات و دنبال کردن خواسته‌ای اقدام به جمع آوری امضا و طومار می کنند تا درصد دیده شدن افکار، خواسته ها و امیال هر چند صادقانه و شاید به ناحق را در معرض افکار عمومی بالا ببرند و به کرسی بنشانند.

فرقه رجوی نیز سالهاست با این روش و البته با شانتاژ خبری به آمارسازی و سواستفاده از دیگران دست می‌زند.

با افشاگری و شهادت بسیاری از جدا شدگان، سیستم فرقه رجوی این مسیر را به حقه ای در دستگاه خود تبدیل کرده و مستمر به آمار سازی های ابلهانه ای دست می زند که هنگام بررسی، بلاهت آنها را بیشتر به نمایش می گذارد. به عنوان مثال در آخرین اقدام بیانیه ای منتشر نمودند که مدعی حمایت و امضای ۱۰۰۰ زن از آن شدند،

از چند جنبه قابل تحلیل و بررسی است.

اول، رقمی که از منظر خود شان مهم جلوه می نماید حتی با پذیرش واقعی بودن آن بیشتر باعث بی آبرویی فرقه است تا ایجاد وجهه. درهمه جای دنیا چنانکه تشکل های زنان اراده کنند و برنامه هایی داشته باشند، امروزه با گردهمایی های چندین هزارنفره روبرو خواهیم شد.

اما این گروه عقب مانده اولا فکر می کند عدد ۱۰۰۰ خیلی زیاد است.

دوم از حدود صد تن از افراد خارجی و مزد بگیر بگذریم، باقیمانده همان هواداران دربه‌در با یا بی‌جیره مواجب همیشگی آنان هستندو

و سوم این که طبق معمول همانطور که آمارسازی های فرقه لو رفته باید اطمینان داشته باشیم، با حیله های جدیدآنها روبرو هستیم.

از همه اینها که بگذریم همین آمارسازی و تلاش های مستمرفرقه برای تایید گرفتن از این پارلمانتر اسبق و سابق تا آن سیاست مدار تاریخ دررفته، همگی نشانه محکمی است از تلاش های مذبوحانه از سرفلاکت و استیصال و بی چاره گی، والا مدعی قدمت و پایگاه مردمی نمی بایست به چنین اقدامات مضحک و حقیرانه ای دست بزند.

گروه ریشه دار و با اصالت هرگز نیاز به التماس و سگ دو زدن به سیاست مداران و خرج کردن پول برای به دست آوردن حمایت ندارد. بقول شاعر « مشک آن است که خود ببوید/ نه آنکه عطار بگوید»

در آخر این ماجرا نیز اخیرا شاهد رسوایی گسترده همین آمارسازی های دروغین فرقه هستیم و مطلع شدیم نهایتا پارلمان اروپا به خاطر حقه بازی متعدد فرقه در فریب دادن پارلمانترها، جعل امضا و اسامی و سایر خدعه های منحصر به فرد آنان، بیانیه ای در محکومیت این فرقه صادر نموده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=41965