• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با اشاره به اقدام اخیر بلژیک

میزبانی از تروریست‌ها خلاف اصول بین المللی است/ ضرورت پاک کردن لکه ننگ رجوی‌ها در اروپا

  • کد خبر : 41950
  • 19 سپتامبر 2023 - 13:17

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: دستگاه دیپلماسی و قضائی کشورمان باید موضوع حضور سرکرده فرقه تروریستی رجوی در بروکسل و برگزاری مجمع ضدایرانی را از طریق مجامع بین المللی پیگیری کند تا دیگر دولت های غربی هوس تکرار چنین اقدامی را نکنند.

به گزارش فراق، محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  با انتقاد از کشور بلژیک به دلیل میزبانی از  سرکرده فرقه رجوی در بروکسل، گفت: وضعیت این روزهای فرقه آشفته است زیرا علی رغم تلاش های گسترده دولت های اروپایی به منظور احیای این تروریست ها، نتیجه مطلوبی برایشان حاصل نشد.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تجمعاتی که فرقه رجوی برگزار می کنند عموما با پرداخت پول به افراد صورت می گیرد، اظهار کرد: به عبارتی بسیاری از افراد واداده ای که در این نشست ها شرکت می کنند، اعتقادی به فرقه ندارند و صرفا نگاه درآمدزایی دارند.

وی با تاکید بر اینکه اقدام بروکسل در راستای میزبانی از سرکرده و جمعی از سران این فرقه، خلاف پروتکل های بین المللی بوده است، ادامه داد: مجاهدین خلق برچسب تروریستی دارند و هر نوع حمایت از آنها سبب خواهد شد نگاه دولت و مردم ایران به دولت بروکسل بدبینانه شود؛ مقامات این کشور فراموش نکنند که آلبانی ها نیز نگاه بدبینانه به فرقه رجوی دارند زیرا ملت آنها از سوی این تروریست ها تهدید می شود و آن وقت بروکسل از سرکرده این افراد میزبانی می کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به مسئولان بلژیکی، افزود: اگر در این رابطه دیدگاه سیاسی وجود ندارد، پاسخ دهید چرا پناهجویانی که هیچ انگیزه سیاسی ندارند را مورد ضرب و شتم قرار دادید و با بدترین نوع رفتار آنها را سرگردان کردید؟

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=41950