• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024

پیام تبریک از سوی «خبات» بزرگترین دستاورد مریم رجوی در پنجاه و نهمین سالگرد فرقه!

  • کد خبر : 41918
  • 17 سپتامبر 2023 - 12:03

گروهک تروریستی خبات که تعداد واقعی افراد آن شاید به ۱۰ تن هم نرسد یکی از مواجب بگیران بدبخت فرقه است.

به گزارش فراق، فرقه رجوی ۳۰ خرداد امسال به دلیل اعمال خرابکارانه و غیر قانونی، مورد تفتیش پلیس آلبانی قرار گرفت. دولت آلبانی دریافت که فرقه با عدم اجرای توافقات اولیه، این کشور را دور زده است و از آن زمان فرقه تحت محدودیت و کنترل های مختلفی قرار گرفت.

آنها اجازه نیافتند برنامه ها و مراسم تبلیغی و تنش زای مورد نظرشان مانند سالگر تاسیس فرقه را در کمپ آلبانی برگزار کنند. بر همین اساس هر گونه تجمع، سخنرانی و مهمانی های خارجی در آلبانی با اهداف سیاسی و مغرضانه ممنوع و محدود شده است.

البته افول فرقه به همین موارد ختم نمی شود. سال گذشته هم شاهد بودیم که معترضین و اغتشاگران خارج نشین اعضای فرقه را ازصفوف خود می راندند و اجازه همراهی به آنها نمی دادند.

بداقبالی فرقه تا آنجا پیش رفت که در کشور آلمان که روزگاری مرکز نیرویی فرقه بوده است برای جشن پنجاه و نهمین سالگرد تاسیس نتوانستند نیرو به صحنه بیاورند و با افتضاح بیشتری در چند کشور دیگر برنامه های نمایشی  برگزار کردند. البته آنجا هم چند برابر جمعیت، پرچم و پلاکارد به صحنه آوردند تا کسادی برنامه هایشان را بپوشانند. این امر مشخص کننده زوال بیشتر آنها در اروپاست که دیگر توان مانورهای گذشته را از دست دادند.

رجوی ها همچنین با خواری بیشتری اعلام کردند به مناسبت سالگرد فرقه در ۵۹ نقطه ایران تصویر نگاری از رهبر همیشه فراری انجام شده است و آن را به عنوان دستاورد بزرگ فرقه در بوق و کرنا کردند و یا اینکه ۵۹ حرکت بزرگ آتش زدن بنر و سردرب ها انجام داده اند. از بین تمام آن همه حامیان ادعایی و لیست های دروغین، بالاترین دستاورد خود را هم پیام تبریکِ سازمان کردی خبات اعلام کردند. 

جالب است بدانید سازمان خبات که تعداد واقعی افراد آن شاید به ۱۰ تن هم نرسد یکی از مواجب بگیران بدبخت فرقه است. این گروهک آن قدر وامانده و دست نشانده است که جهت گذران امورش برای گروهک دیگری مزدوری  می کند. رجوی بارها طی جلساتی در عراق اقرار می‌کرد هر ماهه بخشی از مبالغی که از دولت عراق به دست می آورد را به این گروهک وامانده دست چندم پرداخت می کند و با تحقیر آنان چک های پرداختی را نمایش می داد.

مرضیه رئیس الساداتی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=41918