• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024

سوژه جالبی که پهلوان‌پنبه رجوی با موشک استراتژیک خلق کرد + فیلم

  • کد خبر : 41854
  • 12 سپتامبر 2023 - 15:00

اخیرا ویدئویی از نشست شورای به اصطلاح مقاومت فرقه رجوی در تاریخ ۱۶ تیر ماه ۱۴۰۲ در فرانسه منتشر شده که در آن پهلوان‌پنبه رجوی با چاپلوسی، سوژه جالبی را خلق می‌کند.

به گزارش فراق، مسلم فیلابی، عربده‌کش دربار رجوی در حالی در این نشست از مریم رجوی به عنوان موشک استراتژیک نام برده و عنوان داشته که همیشه در سخت ترین شرایط امید خلق می کند، که وی حدود دوهفته پیش از این نشست و درست قبل از ورود پلیس آلبانی به «اشرف۳»، تیرانا را ترک کرده و به فرانسه گریخته است.

بله موشک استراتژیک در شرایط سخت ورود پلیس به مقر آن ها در آلبانی به همراه سران اصلی این فرقه از کشور گریخت و مثل همیشه به اعضای بخت برگشته گفت، مقاومت کنند!

باند رجوی همیشه به دروغ درباره فیلابی می نویسد که وی بازو بند پهلوانی را از جهان پهلوان تختی به ارث برده است در صورتی که هیچ گاه در خاطرات جهان پهلوان تختی اسمی از این عیاش برده نشده، چه برسد اینکه به وی بازو بند پهلوانی اهدا کرده باشد.

جهان پهلوان تختی در دوران ستم شاهی همیشه تحت نظر ساواک بود و بارها به ساواک جهت بازجویی احضار می شد اما برای یک بار نشد که ساواک، مسلم اسکندر فیلابی را احضار کرده باشد.

فیلابی در رژیم پهلوی دارای سمت اداری بوده و در دانشگاه فردوسی مشهد فعالیت می کرد و همچنین به پاس همکاری با ساواک و لو دادن دانشجویان، تقدیر نامه از مسئولین وقت دریافت نموده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=41854