• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اطلاعیه خانواده ها:ممانعت فرقه ی رجوی از ورود خانواده های اسیران فرقه به لیبرتی

  • کد خبر : 4032
  • 10 اکتبر 2015 - 23:20

اطلاعیه خانواده ها:

ممانعت مزدوران فرقه ی رجوی از ورود خانواده ها به کمپ لیبرتی

soraya-LIberty Comeنیروهای منافقین تحت امر کمیته سرکوب ساکنان لیبرتی که زیر نظر محمد صادق سادات دربندی مشاور امنیتی مسعود رجوی و مریم قجر عضدانلواست، برای چندمین سال متوالی از ورود خانواده ها به داخل کمپ لیبرتی جلوگیری کردند..

از ابتدای تابستان و گرمای بالای ۵۰درجه تعدادی ازنفرات درجه اول خانواده های اسیران لیبرتی که چندین سال است درزندان فرقه مسعود عیاش و مریم هرزه زندانی شده اند، در جلوی درب زندان اشرف ولیبرتی منتظر عزیزان خودهستند؛ البته تعداد زیادی از اسیران خارج شده و دست به افشاگری زده اند. این خانواده ها به هزینه خودشان و با تلاشهای زیاد دیگر جداشدگان تاکنون اجازه ورود و ملاقات حضوری نیافته اند.


یونامی و نمایندگان کمیساریای عالی پناهندگان ازسالهای گذشته از وضعیت خراب اسیران در زندانهای اشرف و لیبرتی مطلع شده و از آنها بازدید کرده اند.
علاوه بر تمامی تلاشها ، سادات دربندی، زیر نظرمژگان پارسائی ، مانع خروج جدا شده ها وکسانیکه قصد فرار دارند می شود و آنها را دستگیر وبا شدیدترین شکنجه ها و تهدیدات و توهین ها از قبیل اینکه: تو مزدوری، تو نیروی سپاه قدس هستی ، خانواده ات مزدور وزارت اطلاعات هستندو غیره زندانی شده اند، و می گویند کسانی که قصد فرارو یا جداشدن داشته باشد باید بداند که مسعود رجوی از آنها دست نوشته دارد وتمامی این نامه روی سایت منافقین قرار خواهد گرفت.
این اقدام ها نقض آشکارحقوق بشر و حقوق انسانی است که به اطلاع دولت عراق و یونامی و همچنین دولت آمریکا رسیده است. یادداشت تفاهم مزبور تصریح می کند «کمپ لیبرتی از استانداردهای بشردوستانه و حقوق بشرانه اصلاً به طورکل برخوردارنیست » و «دولت عراق باید تلاش کندهرچه سریعتر به ساکنان اجازه خروج دهدکه به میل خودشان، وارد کشورهایی شوند که آسایش و آرامش آنها طبق قراردادهای دو جانبه با یوان و سازمان ملل و فراهم نمودن امکانات زندگی مانند مسکن، کار، ارتباطات با خانواده ، تشکیل زندگی و دیگر امکانات که برای ادامه زندگی لازم است
خانواده های اسیران فرقه دجال رجوی به طور مکرر و مکتوب به تمامی سازمانهای بین المللی حمایت ازقانون حقوق بشر اعلام کرده اند که از سلامت و امنیت ساکنان لیبرتی نگران هستند و خواهان اقدام فوری برای پایان دادن به این محاصره جنایتکارانه و ضد انسانی فرقه دجال و تروریستی رجوی هستند.

دبیرخانه خانواده های مقاوم واستوار

مسئول انجمن فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=4032

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی