• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

مک کین منافقین را «جاسوسان هسته ای مفید» نامید

  • کد خبر : 3992
  • 10 اکتبر 2015 - 8:31

مک کین منافقین را «جاسوسان هسته ای مفید» نامید

رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا در نامه ای به مقامات دولت، محافظت از گروهک منافقین به عنوان «جاسوسان هسته ای مفید» را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از واشنگتن تایمز، «جان مک کین» سناتور جمهوری خواه آمریکا با اشاره به تعهد کشورش برای حمایت از گروهک منافقین خواستار تلاش بیشتر دولت اوباما در این زمینه شد. رئیس کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا گفت حمایت از این گروه در جهت منافع این کشور است.

وی در نامه ای خطاب به مقامات دولت آمریکا با موضوع سرکوب تروریست های داعش در راق، خواستار محافظت و جابجایی اعضای گروهک منافقین از کمپ لیبرتی شد. مک کین در این نامه نوشت بعد از خروج نیروهای آمریکایی از عراق گروهک منافقین ناچار به ترک عراق به مقصد آلبانی شدند و آمریکا باید مسئولیت خود را نسبت به این گروهک تروریستی بیشتر نشان دهد.

وی در این نامه ادعا کرد که منافقین در ارائه و جاسوسی اطلاعاتی درباره تاسیسات هسته ای در ایران بسیار مفید بودند و باید از این گروه حمایت شود. مک کین با اشاره به بحث های اخیر درباره توافق هسته ای با ایران افزود: ما برای اجرای این توافق از سوی ایران به گروه مجاهدین خلق (منافقین) نیاز داریم.

به گفته مک کین در حال حاضر ۲۸۰۰ نفر از این گروهک تروریستی در کمپ لیبرتی در آلبانی تحت شدیدترین تدابیر امنیتی ساکن هستند. وی با این حال اشاره ای به سابقه سیاه و اقدامات تروریستی این گروه منفور در سال های گذشته علیه مردم ایران نکرد.

گروهک تروریستی منافقین از زمان پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از شهروندان و مقامات ایرانی را به شهادت رسانده است. از آخرین نمونه های وحشی گری این گروهک می توان به ترور دانشمندان هسته ای با همکاری موساد سازمان جاسوسی صهیونیستها اشاره کرد.

گفتنی است دولت اوباما در سال ۲۰۱۲ و در اقدامی سوال برانگیز این گروهک را از فهرست گروههای تروریستی خود خارج کرد.

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3992

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی