• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

قهرمانی فوتسال زنان ایران در آسیا ضربه کاری بر تز ضد زن رجوی ها

  • کد خبر : 3980
  • 05 اکتبر 2015 - 11:45

قهرمانی فوتسال زنان ایران در آسیا ضربه کاری بر تز ضد زن رجوی ها

1443277107849_iran_womens_futsal_champions-2222

بر خلاف حرف رجوی ها و به کوری چشم آنان زنان ایران به چنان اعتلایی دست پیدا کردند که امروز در ورزش و مقاطع علمی حرف اول را در سطح آسیا و جهان می زنند . این همان چیزی است که رجوی ها تحمل آن را ندارند چرا که آنان در مناسبات فرقه ای خودشان از زنان برای سرکوب مردان استفاده می نمودند و چنان جوی را با گذاشتن زنان در راس هرم تشکیلات ایجاد کردند که انگار این رجوی زن باره است که فقط قدر زنان را می داند و بدین طریق می خواست تشکیلات مخوف خود را را با سوء استفاده از شکل و جسم زن حفظ کند و دیگر به کسی هم اجازه نداد در مقابل این خیانت قد علم کند ترفند خواهران مسئول و تکیده با مظلوم نمایی و فریب اعضا از جنس زنان یک جنس بغایت زبر و خشن ساخت که دیگر همه انگیزه مردان برای ماندن در تشکیلات را خشکانده بود و با فشار و ارعاب و نشست های کذایی عملیات جاری و در آخر هم با نشست غسل هفتگی همه را در ماتم و عزا و پاسیو فرو بردند.

حال باید از رجوی ها سئوال کرد که آیا زنان بالنده ایرانی که این چنین در سطح جهانی رتبه های بالای ورزشی و علمی را کسب می کنند نشانه زن ستیزی حکومت ایران است و یا نه نشانه جهش زن انقلابی ایرانی؟ اینان که این چنین قد علم کرده و خودی نشان دادند تا دست رد بر تحلیل زن باره رجوی ها زده که آنچه را که شما می گویید کذب محض می باشد و لاغیر .

زن ایرانی آنچنان غیرتی دارد که هیچگاه وطن خود را به بیگانه و بیگانگان نخواهند فروخت و زیر علم آنها سینه نخواهند زد . رجوی کثیف که در دستگاه جنسی ، زنان را برای خود می خواهد هرگز نمی تواند جایگاه و شان زن ایرانی را در یابد .

روزی تمام این خیانت و کثافت کاری رجوی ها با افشاگری زنان درون فرقه برای همه روشن خواهد شد دیگر ادعای دروغین مریم قجر و دفاع وی از به اصطلاح زنان ایرانی برای همه روشن شده است .

انجمن نجات – مرکز استان مازندران

عبدالله افغان   مهر ۹۴

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3980

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی