• امروز : یکشنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Sunday - 28 June - 2026
اعظم‌السادات فدایی، مادر چشم انتظار مجید حاج‌علیرضایی در مقابل مقر صلیب سرخ در تهران

تو رو خدا به ما کمک کنید، فرزندان ما را ربودند + فیلم

  • کد خبر : 39690
  • 09 خرداد 1402 - 11:01

اعظم‌السادات فدایی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی می‌گوید: تنها پسر مرا ربودند، از صلیب سرخ می‌خواهم کمک کند تا نمردم فرزندم را ببینم.

به گزارش فراق، مادر چشم انتظار مجید حاج‌علیرضایی در جریان تحصن خانواده‌های اسیران فرقه رجوی در مقابل مقر صلیب سرخ در تهران اظهار داشت: رجوی ها ۲۲ سال است فرزند مرا ربودند و اجازه دیدار به ما نمی‌دهند، چرا من مادر نباید فرزندم را ببینم؟

این مادر رنج کشیده مریم رجوی را لعنت کرده و فقط می خواهد قبل از چشم بستن از این دنیا یک لحظه فرزندش را ببیند.

دانلود

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=39690

نوشته های مشابه

07تیر
پاریس خرمهره‌ منافقین را دادگاهی کرد
اقدام شایسته پلیس فرانسه به دنبال تلاش منافقین برای ایجاد ناامنی در این کشور

پاریس خرمهره‌ منافقین را دادگاهی کرد

01تیر
احتمال استرداد سرکردگان منافقین به ایران
به دنبال مشکلات غیرقابل تحمل تروریست‌های سابقه‌دار برای فرانسه قوت گرفت

احتمال استرداد سرکردگان منافقین به ایران