• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

نامه جمعی از اعضای جداشدگان از مجاهدین به ملل متحد و صلیب سرخ در عراق

  • کد خبر : 3915
  • 28 سپتامبر 2015 - 12:27

نامه جمعی از اعضای جداشدگان از مجاهدین

به ملل متحد و صلیب سرخ در عراق

نمایندگان محترم ملل متحد و صلیب سرخ جهانی مستقر در عراق .

با عرض سلام و آرزوی موفقیت در فعالیت های بشر دوستانه در اقصی نقاط جهان بویژه در عراق . احترامأ ما اعضای جداشده به عرضتان می رسانیم که عده ای از جداشدگان و اعضای سابق فرقه آقای رجوی هستیم . اینک در برخی سایت های اینترنتی به مطلبی برخوردیم که گویا در مراجعه خانواده های اعضای اسیر در مجاهدین از شما شنیده اند که اعضای مستقر در کمپ لیبرتی دارای پروفایل شخصی و ارتباطات با داخل ایران هستند .
اولا جای تاسف دارد که نمایندگان دو ارگان حقوق بشری جهانی چگونه به این راحتی فریب ترفندهای رجوی را خورده اند.
ثانیأ تاسف می خوریم به حال هم خانواده ها و اعضای اسیر در کمپ لیبرتی که چگونه فرقه مجاهدین رجوی اینگونه با سرنوشت و حقوق آنان بازی می کند .
جهت اطلاع آن نمایندگان صرفأ به یک نکته از ترفندهای ضد انسانی و ضد بشری فرقه مجاهدین اشاره می کنیم که در گذشته رهبری مجاهدین به آن دست زده و موجب به خطر انداختن جان و امنیت اجتماعی خانواده های اعضای خود شده است .
آقایان نمایندگان ملل متحد در عراق در سالهای قبل از سقوط دیکتاتور وقت عراق (صدام حسین) رهبری مجاهدین در یک ترفند برای کنترل پاسیویزم دردرون اعضایش در کمپ اشرف و هم چنین فعال نمودن تضاد بین رژیم ایران و خانواده های اعضای خود دست به عمل زشت و ضد انسانی زد که دقیقأ مشابه همین ترفندی است که امروزه به خورد شمایان داده است .
در آن زمان رجوی به اعضای خود فشار آورد که همه طی پروژه ای برای خانواده هایشان در داخل ایران نامه بنویسند و در آن از خانواده هایشان بخواهند با رژیم ایران درگیر شوندو به مجاهدین بپیوندند و در داخل ایران دست به خرابکاری بزنند و همچنین به این اعضای بخت برگشته اجبار شد در نامه هایشان شعارهای تیز علیه سران دولت ایران بنویسند و…
رجوی بعد از اخذ این گونه نامه ها و دست خط ها با الصاق تصاویر رهبری فرقه به داخل نامه ها و ثبت آدرس خانواده مذبور نامه ها را ازکشورهای انگلیس –فرانسه و آلمان و سوئیس  و ایتالیا به داخل ایران ارسال کرد  و رجوی با کاری ضد بشری همه نامه ها را طوری ارسال کرد که همه آنها به اشتباه و عمدأ به ارگانهای امنیتی دولت ایران برسد تا از آن طریق با خواندن نامه توسط ارگانهای امنیتی ایران تضاد سه ضلعی خانواده-رژیم ایران –اعضای فرقه اکتیو گردد .
توجه نمایندگان ملل متحد را جلب می کنیم که رهبری فرقه برای فریب وحفظ حیات خود دست به هر عمل زشت و ننگین حتی قتل  و جنایت دسته جمعی افراد خود هم خواهد زد . نمونه آن در ۱۰ شهریور دو سال قبل در اشرف را مشاهده کردید .
اکنون از آن نمایندگان تقاضا داریم در مقابل ترفند رجوی تجدید نظر نمایید و به خانواده های بردگان در کمپ لیبرتی توجه نمایید .

با تشکرو احترام
عده ای از جداشدگان از فرقه رجوی در استان کرمانشاه

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3915

نوشته های مشابه