• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024

نجات یافته‌های فرقه رجوی در آلبانی جشن می‌گیرند، اعضای اسیر «عملیات جاری» مشق می‌کنند

  • کد خبر : 38974
  • 15 آوریل 2023 - 14:22

نجات یافته‌های فرقه رجوی در آلبانی دورهم جمع شده و تولد دلبندانشان را در شرایطی جشن می‌گیرند که اعضای اسیر در این فرقه، هر شب باید تراوشات ذهنی خود را مرور و «عملیات جاری» مشق ‌کنند.

به گزارش فراق، اعضای انجمن آسیلا شب گذشته جشن تولد پنج سالگی فرزند سرفراز رحیمی را در شرایطی برگزار کردند که این جشن حتی برای رسانه های مستقل آلبانی هم جذاب بود و این دورهمی را پوشش خبری دادند.

کریستال تی وی آلبانی در گزارشی با عنوان «اولین پسر ایرانی-آلبانیایی در انجمن «آسیلا» ۵ سالگی خود را جشن گرفت» نوشت: اظهار نظر در مورد رویدادی که در واقع یکی از زیباترین روزهای سال است، خوب است. روز تولد! یک روز مهم برای هر یک از ما که سالانه آن را جشن می گیریم. خاطره ای زیبا برای کودکان اما موردی که در این گزارش به آن می پردازیم، یک روز خاص از تولد پسری است که ۵ سال پیش به عنوان ثمره عشقی چالش برانگیز و سخت، پا به عرصه زندگی گذاشت. سرفراز رحیمی و اریسا ادریزی، زوجی سرشار از زندگی و همدلی. چالش‌هایی که با هم پشت سر گذاشته‌اند، آنها را محکم‌تر در کنار هم نگه داشته است تا زندگی رویایی‌شان را بسازند. سرفراز، یکی از اعضای مهم انجمن آسیلا، عشق زندگی خود را می شناسد، اریسا ادریزی، مترجم انجمن آسیلا، که ارمولیندو، اولین پسر آلبانیایی – ایرانی در آسیلا از او متولد شد. بزرگترین چالش همیشگی آنها، یکپارچگی جامعه ایرانی در آلبانی و رویکرد آنها به کشورمان بوده است.»

تمام نجات یافته های فرقه رجوی در آلبانی به همراه مدیر انجمن آسیلا در این جشن به شادمانی و سرور پرداختند و پیام تبریک مادر ثریا عبداللهی، مسئول تشکل مادران قربانیان فراموش شده فرقه رجوی نیز از ایران به صورت مجازی به آنها ارسال شد.

پایگاه خبری-تحلیلی فراق هم تولد این فرزند ایرانی-آلبانیایی تبار را به خانواده محترم سرفراز رحیمی تبریک و شادباش گفته و درک این رویدادها را برای تمام نجات یافته‌ها آرزو می‌نماید.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=38974