• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024

لو رفتن حساب توییتری تحت مدیریت آلبانی نشین‌ها / برای ما جاسوسی کن، پول می‌دیم / وقتی برادر غضنفر، سیده خانم می‌شود!

  • کد خبر : 38789
  • 29 مارس 2023 - 11:59

اکانت جعلی تحت مدیریت آلبانی‌نشین‌ها با نام «سیده سمیه لواسانی» که اقدام به شناسایی و فریب کاربران در توییتر می‌کرد، شناسایی شد.

به گزارش فراق، بخشی از محتواهای لو رفته این حساب کاربری در داخل توییتر را در تصاویر منتشر شده مشاهده می کنید که با وعده ‌های جذاب « تابعیت و مالی و…» چگونه سعی در اغوای یک کاربر داشتند.

فرقه رجوی برای کمترین اقدامات ولو با کارکرد تبلیغاتی از قبیل شعارنویسی نیاز به‌صرف هزینه و ایجاد یک سازوکار پیچیده و مهندسی‌شده و توأم با فریب دارند. این فرقه تروریستی در سال‌های گذشته به سمت نسل جوان و عموماً نوجوان سوق پیداکرده تا از خلأ اطلاعات تاریخی در مورد جنایات دهه ۶۰ و همکاری با صدام در این نسل سوءاستفاده کند.

محرک اصلی فرقه رجوی برای به‌کارگیری نیرو در ایران نیز وعده‌های مالی است که البته به شکل کلان وعده‌ای بی‌پایه و کذب است، اما در مقاطع اولیه شروع همکاری با سوژه‌های به جهت جلب اعتماد اجرا می‌شود. در واقع فرقه رجوی فعالیت با هر سوژه فریب‌خورده را با وعده مالی آغاز می‌کند.

برخی اوقات هم سوژه های جذب فرقه رجوی به سفارش سرویس موساد انجام می پذیرد که الزاماً مثل این اکانت نیستند و به شدت هنرمندانه و پوششی پیش می روند، لذا کاربران فضای مجازی باید بیشتر هوشیار بوده و مراقب اطرافیان‌ خود باشند

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=38789