• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

رجوی‌ها در عملیات خائنانه «آفتاب» صدها مدافعان میهن را به شهادت رساندند + فیلم

  • کد خبر : 38777
  • 28 مارس 2023 - 12:27

روز ۷ فروردین سال ۱۳۶۷ نیروهای فرقه تروریستی رجوی در منطقه نظامی شوش در استان خوزستان با همکاری و پشتیبانی توپخانه‌ای ارتش صدام، عملیاتی را انجام داد و تعداد زیادی از مدافعان میهن را به شهادت رساند.

به گزارش فراق، در این عملیات خائنانه، به لشکر ۷۷ زرهی خراسان که در منطقه شوش‌ مستقر بود و سربازان مدافع وطن عاشقانه در آن حضور داشتند، ضربه سنگینی وارد شد.

صدام تکریتی در آن مقطع در نشست های خبری، رجوی و نیروی تحت امرش را تشویق به عملیات های بیشتری علیه وطن خودشان کرد که مورد استقبال مسعود رجوی ملعون نیز قرار گرفت.

تمام عملیات های قبلی منافقین که در ابعاد کوچکتری بودند و آثار حملات ضد ایرانی آن ها به چشم نمی آمد و چه عملیات های بعدی که گسترش یافت، همگی مورد انزجار ایرانیان قرار گرفته بود زیرا هیچ کس انتظار چنین عملکردی از آنان را نداشت.

به نظر من عملیات موسوم به آفتاب، نقطه شروع تنفر ایرانیان از مجاهدین خلق بود، چه ایرانیان داخل کشور و چه آنانی که در خارج ایران زندگی می‌کردند.

مقطع بسیار حساسی بود؛ زیرا ایران درگیر مذاکرات برای آتش بس بود که سازمان ملل پا در میانی کرده بود. اما شغال ها از آن موقعیت به وجود آمده، سواستفاده کرده و خنجر از پشت به میهن زدند. در سالگرد چنین روزی یاد و خاطره تمام شهیدان راه وطن و میهن عزیزمان را گرامی می داریم و به روح پاک آن عزیزان درود می‌فرستیم.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=38777

نوشته های مشابه

25جولای
«فروغ جاویدان» سند دجالیت، خیانت و رذالت رجوی / ۲
گذری بر عملیات رسوای «فروغ جاویدان» به قلم مریم سنجابی

«فروغ جاویدان» سند دجالیت، خیانت و رذالت رجوی / ۲

24جولای
«فرغ جاویدان» سند دجالیت، خیانت و رذالت رجوی / ۱
گذری بر عملیات رسوای «فروغ جاویدان» به قلم مریم سنجابی

«فرغ جاویدان» سند دجالیت، خیانت و رذالت رجوی / ۱