• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

فراخوان همیشگی جنایت‌کارانه برای چهارشنبه‌سوری

  • کد خبر : 38572
  • 13 مارس 2023 - 12:10

بر خلاف تمامی ارگان های دولتی و مردمی که همیشه نگران ایمنی و سلامت مردم در مراسم های سنتی هستند و توصیه به رعایت نکات ایمنی می نمایند، فرقه تروریستی رجوی همیشه برای چهارشنبه سوری با فراخوان ایجاد ناهنجاری و خطر برای جان جوانان دشمنی خویش را با مردم به اثبات می رساند.

به گزارش فراق، چهارشنبه سوری یکی از جشن های ملی و سنت های باستانی ایران است که هر ساله در غروب آخرین سه شنبه سال برگزار می شود. تاریخچه این جشن به سده های بسیار دور برمی گردد که پیامی برای شادکامی تندرستی و شاد زیستی است و با انواع رسوم کوچک و بزرگ ترکیب می شود. جشن های چهارشنبه سوری رسمی به یادگار مانده از ایران باستان و نماد تاریخ و فرهنگ کهن ایرانیان است. در این جشن بته های کوچکی از آتش روشن نموده از روی آن می پرند و شعری زیبا با مضمون دریافت سلامتی و شادی می خوانند: زردی من از تو سرخی تو ازمن با این ارزو که در آستانه سال نو حال مان به شود / دریافت زیبایی و سرخی را از آتش طلب می کنیم و بیرون رفتن بیماری و رخ زرد را با چهارشنبه سوری که طلیعه اولین جشن نوروز است به استقبال بهارمی رویم.

این رسم اگر چه به دوران کهن باز می گردد اما نزدیکی آن به ایام عید باعث افزون شدن شادی گرمی و هیاهوی روزهای نوروزی است تا خنده ای بیشتر بر لبان کودکان گذارد و شادی بیشتری بر دل ها نشیند. خستگی های یک سال دور و دراز را فراموش کنیم و روزهای جدید را فارغ از مشکلات سالی که گذشت شروع کنیم.

سازمان مجاهدین به صفت یک فرقه مخرب کنترل ذهن با تمامی مقولات ملی و مذهبی برخوردی کاملا فرصت طلبانه و براساس منافع خویش می کند. شکست خفت بار فرقه رجوی و ایزوله شدن آنها در اغتشاشات اخیر باعث شده تا با توطئه های جدید به صحنه بیایند. آن ها به دلیل شکست، طرد شدن از جامعه و به دلیل آن که توان بسیج و تجمع اعتراض اختصاصی را ندارند، شگردهای ظالمانه ای به کار می گیرند. سوءاستفاده از برنامه های اجتماعی که هیچ ربطی به آنان ندارد و جشن ها و رسومات، از گذشته اقدامی نفرت انگیز توسط رجوی ها بوده است. متاسفانه فرهنگ و جان انسان ها برای این گروه ارزشی ندارد، به همین دلیل هرساله مترصد این فرصت برای توطئه و خشونت هستد تاخسارت هایی برای جوانان مظلوم ایجاد می کنند.

در فرقه رجوی مراسم های مذهبی مانند عاشورا، مراسم های ملی مانند نوروز و چهارشنبه سوری با صرف انرژی و هزینه های هنگفت برگزار می شود، هدف صرفا تهیه فیلم، عکس و استفاده تبلیغاتی است. مسعود رجوی در تحلیل های درونی خود بارها اذعان داشته است که در اساس اعتقادی به این گونه جشن ها و مراسم های ملی و مذهبی ندارد و به غیر از به قدرت رسیدن خود به چیز دیگری فکر نمی کند. او تاکید می کرد هر اقدامی که صورت می گیرد باید منافع سیاسی، تبلیغی یا مادی برای ما داشته باشد.

فرقه رجوی همیشه مبلغ خشونت و مروج اقدامات تروریستی، و به دنبال آشوب توطئه و ضربه زدن به مردم است. مترصد بهانه ای برای به هم زدن امنیت و آرامش جامعه است، به همین دلیل می خواهند جشن فرهنگی چهارشنبه سوری را به یک ناامنی و بحران برای نوجوانان تبدیل کنند. تبلیغات آنها در آستانه هر چهارشنبه سوری جز پراکندن نفرت و تبلیغ جنگ و نا امنی نیست. برای آن ها جان نوجوانان و جوانان ارزشی ندارد و به هر قیمت می خواهند شادی مردم را به عزا تبدیل کنند.

ضمن گرامیداشت این مناسبت ملی و سنتی باید بگوییم سازمان مجاهدین یک فرقه تمام عیار مخرب کنترل ذهن، ضد خانواده و ضد امنیت مردم است و هوشیاری نوجوانان در برابر چنین تهدیدات اغواگرایانه ای در مقطع کنونی از اهمیت فوق العاده بالائی برخوردار است.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=38572

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی