• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

دوباره برای نجات عزیزانمان به پشت دیوار نفرت و تباهی لیبرتی بازخواهیم گشت

  • کد خبر : 3848
  • 19 سپتامبر 2015 - 11:43

دوباره برای نجات عزیزانمان به پشت دیوار نفرت و تباهی لیبرتی بازخواهیم گشت

این پیامی است که خانواده های اسیران دربند فرقه رجوی درپایان سفردوهفته ای خود به عراق و حضور در پشت دیوار نفرت انگیز کمپ لیبرتی به گوش های کر شده رجوی خائن و سران فرقه جنایتکارش رساندند .
سری دوم ازخانواده های اسیران دربند فرقه رجوی که اخیرا درراستای کسب خبر ،دیداراحتمالی با عزیزان اسیرشان ودرنهایت برای نجات آنها به کشورعراق وپشت کمپ لیبرتی رفته بودند بعد ازدوهفته تلاش مستمرآگاهی بخش خود به میهن بازگشتند .که حقیقتا باید به عزم واراده مصمم آنها برای خنثی کردن تمامی تشبثات وتوطئه های سران  فرقه تروریستی رجوی برای ممانعت ازحضور آنها دراطراف کمپ لیبرتی درود فرستاد وتبریک گفت .این همان پارامتری است که رجوی خائن هیچوقت یارای مقابله وخنثی کردن آن را ندارد .
لازم به ذکر است که خانواده های سکنه لیبرتی دراین دور از سفر خود به پشت دیوار لیبرتی علاوه بر رساندن پیام اگاهی بخش خود به فرزندان اسیرشان توانستند دربغداد  با نمایندگان کمیساریا ویونامی بطورجداگانه برای رساندن ندای حق طلبانه خود به گوش نهادهای بین المللی دیداروگفتگو کنند .آنها درملاقات با نمایندگان چنین نهادهایی ضمن افشای توطئه ها وکارشکنی های فرقه تروریستی رجوی درممانعت ازدیدارخانواده ها با عزیزانشان ازطرف تمامی خانواده های اسیران خواستاراین مسئله شدند تا نهاد های بین المللی  ضمن فشارآوردن به مسئولان کمپ هرچه زودتر زمینه ملاقات و دیدار بدون قید وشرط و آزادانه خانواده ها با فرزندان اسیرشان که سالهاست ازدیدن آنها محروم مانده اند را به هرطریق ممکن مهیا کنند.
خانواده ها درادامه گفتند ما درملاقات با نمایندگان کمیساریا ویونامی سئوالاتی را ازآنها کردیم ازجمله اینکه گفتیم : آیا تا بحال شما سراغ دارید که دربدترین زندانهای دنیا به خانواده اجازه ملاقات با عضو زندان شده اش داده نشود ؟ آیا این حق طبیعی ما نیست که بتوانیم عزیزانمان را بعد ازسالها دوری وبی خبری برای ساعتی ملاقات کنیم ؟ چرا سرکردگان گروه موسوم به سازمان مجاهدین درحضورشما به خود جرات می دهند ازدادن اجازه ملاقات ما با عزیزانمان امتناع کنند  ؟ آیا به ما می آید که گروهی مزدور باشیم که سرکردگان رجوی ناجوانمردانه به ما چنین لقبی را می دهند ؟ ! آیا نهادهای حقوق بشری نباید برای محقق شدن این خواسته به حق ،قانونی وانسانی ما اقدامی جدی صورت دهند ؟ بنابراین ما بعنوان خانواده های نفراتی که سالهاست دربی خبری ازخانه وخانواده های خود بسر می برند ازشما نمایندگان نهادهای بین المللی وحقوق بشری می خواهیم که به وظیفه انسانی خود عمل کرده و صدای مظلومیت واعتراض ما را به گوش مسئولین مجامع بین المللی برسانید ،ثانیا ازشما می خواهیم که به هرطریق ممکن به مسئولان کمپ لیبرتی برای انجام ملاقات ما با عزیزانمان فشارآورید  .
خانواده های اسیران توضیح دادند  نمایندگان کمیساریا ویونامی درپاسخ به سئوالات بحق ما می گفتند : ما نگرانی شما را درک می کنیم وازاینکه شما مرتب به امید دیدار با عزیزانتان به این کشور سفرمی کنید ومتاسفانه هربارهم دست خالی برگشتید متاسف هستیم ،اما متاسفانه بدلیل وجود برخی مسائل دست ما برای فشار آوردن به مسئولان کمپ برای مهیا کردن ملاقات شما با فرزندانتان بازنیست فقط می توانیم خواسته های شما را دوباره به آنها منتقل کنیم البته قبلا چندباربه مسئولان کمپ گفتیم ولی پاسخی به ما ندادند ولی مطمئن باشید که این خواسته انسانی شما را مجددا به اطلاع مسئولان کمیساریا ویونامی خواهیم رساند .نمایندگان یونامی وکمیساریا همچنین اذعان کردند مسئولان کمپ نمی گذارند نفرات بصوررت تکی با ما ملاقات کنند وحتی اگر بخواهیم با نفرات  مصاحبه کنیم نفراتی را به همراه وی می فرستند !! وما نوعی ترس را موقع مصاحبه درچهره نفرات مصاحبه شونده می بینیم که برایمان عجیب است !.
درپایان دیداربا نمایندگان کمیساریا ویونامی آنها اسم ومشخصات ما وفرزندان اسیرمان را گرفته وگفتند قطعا دوباره خواسته های شما را به اطلاع مسئولان کمپ لیبرتی خواهیم رساند .
خانواده های خوزستانی که دراین سفر بودند هرکدام عنوان کردند ما به اتفاق دیگر خانواده های اسیران دربند فرقه اول به خدای خود توکل کرده وبعد به همت وتلاش خودمان امیدواریم البته اگروعده هایی که نمایندگان ارگانهای مربوطه به ما دادند محقق شود چه بهترکه بازهم می توان گفت خواست خدا بوده .اما یقینا رجوی خائن وجنایتکار این را باید بداند که هرچقدرهم علیه ما توطئه کند ودست به تشبثات مذبوحانه بزند ما تا رسیدن به خواسته  به حق خود که همان دیداربا عزیزانمان وآزادی کامل آنها ازچنگال دیو صفت اوست  دست بردارنخواهیم بود وبازهم به عراق وپشت دیوار لیبرتی خواهیم رفت .لازم به ذکر است که سران جنایتکارفرقه رجوی نمایندگان کمیساریا را تهدید کرده بودند که اگرحضورخانواده ها دراطراف لیبرتی ادامه داشته باشد ازانتقال ساکنین کمپ به خارج ازعراق جلوگیری خواهیم کرد !!این گویا وحشت مرگبار فرقه رجوی ازحضورخانواده ها دراطراف کمپ لیبرتی است .

منبع: انجمن نجات مرکز خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3848

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم