• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024

بازگشت مجرم به صحنه جرم؛ ورود مریم رجوی به مسمومیت‌های سریالی دانش‌آموزان معما را حل کرد

  • کد خبر : 38385
  • 28 فوریه 2023 - 13:05

مریم رجوی، سرکرده فرقه رجوی در توییتی، ضمن اشاره به ادامه‌دار بودن این مسمومیت‌ها، سعی کرد انگشت اتهام را از سوی خود برگردانده و متوجه جمهوری اسلامی کند. بسیاری از کارشناسان ورود سراسیمه مریم رجوی به مسمومیت‌های سریالی دانش آموزان را بازگشت مجرم به صحنه جرم خواندند.

به گزارش فراق، اثبات «سیاست‌های زن‌ستیزانه جمهوری‌اسلامی» یکی از اصلی‌ترین رویکردهایی بود که ازسوی جریان‌های معاند در موضوع مسمومیت سریالی دانش‌آموزان قمی پیگیری شد.

براندازان و به‌ویژه فرقه‌ تروریستی رجوی تلاش کردند این گونه القا کنند که مسموم کردن سریالی دانش‌آموزان «اقدامی سیستماتیک ازسوی جمهوری‌اسلامی» با هدف «انتقام‌گیری از دختران» بوده‌است.

روزنامه همشهری در این باره نوشت: دست‌اندازی به «ابزارهای غیرانسانی» برای دستیابی به «اهداف ضدایرانی»، ازجمله رویکردهای جریان‌های معاند در ماه‌های اخیر بوده‌است؛ موضوعی که در اتفاق‌های اخیر پیرامون مسمومیت سریالی دانش‌آموزان قمی نیز تکرار شد و اکنون براندازان و در صدر آنها، فرقه رجوی می‌کوشد از این موضوع در راستای اهداف سیاسی خود بهره‌برداری کنند.

تحولات ماه‌های اخیر در کشور به‌دنبال وقوع اغتشاشات، نشان داد جریان‌های معاند از هیچ‌ اقدامی برای پیشبرد رویکردهای ضدایرانی خود رویگردان نیستند؛ از «کشته‌سازی» گرفته تا «دروغ‌پردازی» از راهبردهایی بوده که براندازان در ماه‌های اخیر عیله جمهوری‌اسلامی استفاده کرده‌اند.

در تازه‌ترین اقدام در این راستا، جریان‌های برانداز تلاش دارند از موضوع مسمومیت مشکوک دانش‌آموزان قمی به‌عنوان ابزاری به‌منظور افزایش فشارها بر جمهوری‌اسلامی استفاده کنند. این درحالی‌است که براساس اعلام مسئولان مربوط، مسمومیت اخیر دانش‌آموزان قمی عمدی بوده و دست‌هایی در کار است تا مدارس و به‌ویژه مدارس دخترانه را به تعطیلی بکشاند.

رجوی‌ها مشغول کارند

فضاسازی‌ها علیه جمهوری‌اسلامی، پیرامون پشت‌پرده مسمومیت سریالی دانش‌آموزان قمی درحالی طی روزهای اخیر اوج گرفت که رد پای فرقه رجوی در این ماجرا پیدا شد؛ آن‌هم در شرایطی که فرقه رجوی طی حیات جمهوری اسلامی، از هیچ کار کثیفی برای ضدیت با ایرانیان فرو‌گذار نکرده است. برهمین اساس مریم رجوی، سرکرده فرقه رجوی در توییتی، ضمن اشاره به ادامه‌دار بودن این مسمومیت‌ها، با استفاده از عبارات «یک جنایت سیستماتیک»، «بی‌تردید ناشی از یک اراده خبیث» سعی کرد انگشت اتهام را از سوی خود برگردانده و متوجه جمهوری اسلامی کند. بسیاری از کارشناسان حوزه سیاست همین توییت را دلیلی می‌شمارند بر دست داشتن مریم رجوی در این مسمومیت‌های سریالی.

القای زن‌ستیزی

اثبات «سیاست‌های زن‌ستیزانه جمهوری‌اسلامی» یکی از اصلی‌ترین رویکردهایی بود که ازسوی جریان‌های معاند در موضوع مسمومیت سریالی دانش‌آموزان قمی پیگیری شد. در این چارچوب براندازان و به‌ویژه فرقه‌ تروریستی رجوی تلاش کردند این گونه القا کنند که مسموم کردن سریالی دانش‌آموزان «اقدامی سیستماتیک ازسوی جمهوری‌اسلامی» با هدف «انتقام‌گیری از دختران» بوده‌است.

پشت‌پرده فضاسازی‌ها

نکته قابل تامل در جریان‌سازی‌های اخیر این است که به‌نظر می‌رسد سناریوسازی در این زمینه از  مدت‌ها قبل در دست انجام بوده‌ و زمینه‌چینی‌های لازم در این راستا انجام شده‌است. همین چندی قبل بود که از قم خبر رسید شبنامه‌ای با امضای مجعول منتسب به جریان‌های مذهبی شهر منتشر شده که حاوی مطالب کذبی با محور «مخالفت علما با درس خواندن دختران» بود؛ اقدامی که به‌وضوح از پیشبرد سناریویی امنیتی به‌منظور بهره‌برداری از موضوع مسمومیت دانش‌آموزان قمی حکایت داشت. به‌دنبال چنین اقدام‌های ایضایی هم بود که جریان‌های معاند تلاش کردند با استناد به چنین شواهدی، مسمومیت دانش‌آموزان را به حکومت منتسب کنند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=38385