• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
قطعنامه نمایندگان دلاری کنگره آمریکا در حمایت از فرقه تروریستی رجوی

مریم رجوی به اوج لذت رسید!

  • کد خبر : 38096
  • 09 فوریه 2023 - 11:54

تعدادی از نمایندگان تندروی کنگره آمریکا روز گذشته در قطعنامه ای با تکرار اتهامات واهی درباره اغتشاشات ایران، از فرقه تروریستی و منفور رجوی حمایت کردند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، این در شرایط است که دو ماه پیش وزارت خارجه آمریکا در بیانیه رسمی خبرحمایت از فرقه رجوی در آلبانی را رد کرده بود.

در بخشی از بیانیه وزارت خارجه آمریکا در همان زمان آمد: «هرچند ایالات متحده از ماه سپتامبر سال ۲۰۱۲ دیگر سازمان مجاهدین خلق را یک سازمان تروریستی خارجی در نظر نمی‌گیرد اما آمریکا سازمان مجاهدین خلق را یک جنبش دموکراتیک قابل اتکای مخالفان [حکومت ایران] که نماینده مردم ایران محسوب شود نمی‌داند.»

واشنگتن در بخش دیگری از این بیانیه تاکید کرده بود که همچنان «نگرانی‌هایی جدی» درباره سازمان مجاهدین خلق از جمله ادعاهای مطرح شده درباره «سوءاستفاده» از اعضای این گروه دارد. دولت آمریکا در این بیانیه گفته بود که به مجاهدین خلق در مورد فناوری سایبری یا هر موضوع دیگری پشتیبانی یا آموزش نمی‌دهد و به این سازمان کمک مالی نمی‌کند. واشنگتن تاکید کرده بود که هیچ تماس عمده‌ای فراتر از مسائل مربوط به اسکان مجدد اعضای مجاهدین خلق با این گروه برقرار نکرده که این روند هم در سال ۲۰۱۶ تکمیل شد.

با این وجود روز گذشته، دلارهای رجوی تا حدودی به بار نشست و ۱۶۵ نماینده تندروی کنگره آمریکا با انتشار قطعنامه ای مدعی نقض حقوق بشر توسط ایران شدند و در قسمتی از این قطعنامه مریم رجوی را به اوج لذت رسانده و از وی حمایت هم کردند!

آمریکا و متحدانش در شرایطی داعیه دفاع از حقوق بشر علیه جمهوری اسلامی ایران را دارند، که بارها از جریان های تروریستی برای اقدام علیه ایران حمایت رسمی کردند.

در سال ۲۰۱۳، دولت آمریکا بعد از بسته شدن کمپ‌های این فرقه در عراق، از این فرقه در تبعید درخواست کرد که در آلبانی مستقر شوند، آنها در ابتدا این پیشنهاد را رد کرده، ولی در نهایت موافقت کردند که ۳ هزار عضو را به این کشور منتقل کنند و آمریکا هم ۲۰ میلیون دلار به آژانس پناهندگان سازمان ملل و دولت آلبانی در این زمینه کمک کرد. در سال ۲۰۱۶ هم ۲۸۰ عضو دیگر به آلبانی به یک اردوگاه تحت حفاظت شدید در Manze، شهر دورس نقل مکان کردند. نیروهای این سازمان در آلبانی با امکانات رسانه‌ای که آمریکا و رژیم صهیونیستی در اختیار آن قرار داده‌اند از آن زمان به کارزار رسانه‌ای رو آورده‌ و روزانه به انتشار هزاران توئیت و مطلب در راستای براندازی در فضای مجازی می‌پردازند. یگان سایبری یا همان اتاق کامپیوتر در فرقه که پیش از آن در اردوگاه اشرف و لیبرتی هم وجود داشت و در آن زمان فقط در دسترس عده معدودی از سران و اعضای سازمان بود، در آلبانی تحت عنوان یگان سایبری به یک‌باره با به کارگیری بیش از ۱۵۰۰ نفر کاربر به عنوان اصلی‌ترین مأموریت سازمان در دستورکار قرار گرفت و تصاویری نیز از این اتاق‌ در رسانه‌ها منتشر شد.

تنها نکته و کاربرد این قطعنامه را می توان همان به لذت رساندن مریم رجوی در قبال دلارهایی که برای نمایندگان کنگره آمریکا پرداخته، عنوان کرد.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=38096