• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

قابل توجه همه سایت های منتقد فرقه مجاهدین خلق

  • کد خبر : 3792
  • 13 سپتامبر 2015 - 9:26

قابل توجه همه سایت های منتقد فرقه مجاهدین خلق

hack

فرقه رجوی برای سرکوب صدای منتقدین خود دست به کار پرهزینه هک وب سایت های منتقدین خود زده است ، هدف آنها علاوه بر هک و خاموش کردن وب سایت بطور مقطعی شامل دزدیدن اطلاعات و اسناد شخصی نیز میباشدشیوه های هک که با هزینه های گزاف انجام میگیرد نشان دهنده اهداف شوم آنهاست برای مقابله و شنیده شدن صدای حق طلبی خود لطفا بدون فوت وقت مراحل زیر را انجام داده و توطئه را خنثی کنید .

۱- از شرکتی که سایت شما را در سرورهای خود حفظ میکند بخواهید که سایت شما را بابت بد افزار و اقدامات هک اسکن کند ، همه آنها این کار را بطور رایگان انجام میدهند .

۲- کد ورود به سایت را تعویض کرده و توجه کنید این کد با سایر کدهای بکار رفته شما یکسان نباشد .

۳- آنتی ویروسی که امکان اسکن شبکه را داشته باشد نصب کنید .واز سلامت کامپیوتر خود مطمئن شوید .

۴-از سایت خود بکاپ تهیه کنید .

۵- با نصب افزونه Wordfence Scanدر سایت های وردپرسی و افزونه های مشابه برای جوملا یا سیستم های مدیریت دیگر سایت را ایمن تر کنید .

۶-برای کشف جاسوس افزارهای احتمالی در کامپیوتر خود اقدامات زیر را انجام دهید:

الف) یکی از بهترین منابعی که می توان از طریق آن جاسوس افزارها را شناسایی کرد،رجوع به زبانه Processes دربخش Task Manager ویندوز است. اگر در لیست به فایلی برخوردید که به نظرتان غیرعادی بود، نام و مشخصات پردازشی آن را بردارید و به سایت http://www.processlibrary.com مراجعه کنید. در این سایت می توانید درباره آن فایل بیشتر تحقیق کنید.

ب) اگر در لیست پردازشی پنجره Task Manager چیز مشکوکی نیافتید، IE را باز کنید.اگر Home page شما عوض شده است یا درقسمت Favorites انبوهی ازسایت های غیر متعارف روبه رو شدید، در سلامت کامپیوتر خود تردید کنید. بهتر است به نوار ابزارها هم توجه کنید و ببینید که آیا چیزی تغییر کرده و یا کم شده است یا خیر .

ج) خیلی از برنامه های جاسوس افزار سعی دارند ابتدا برنامه های امنیتی سیستم را غیر فعال کنند. برای آنکه مطمئن شوید این اتفاق نیفتاده است . یعنی برنامه های امنیتی فعال هستند، پنجره Security Center درکنترل پانل رابازکنید و مطمئن شوید که هرآیتم رویON تنظیم شده است. چراغ های زردو قرمز شاید نشانگر این باشد که یک جاسوس افزار به رایانه شما نفوذ کرده است .

نمونه ای از فایلهای هکرهای مجاهدین که سایت ما را برای چند روز از کار انداخت

ddsd

fjjj

fsww

gfd

گفتگو با خدمات دهنده سایت و تایید بر هک و اسکن کامل که مدتی به درازا کشید

***منبع: ایران اینترلینک

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3792