• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
مدیر انجمن حمایت از ایرانیان مقیم در آلبانی (آسیلا) در جشن سال نو میلادی

فراهم کردن شرایط زندگی عادی برای ایرانیان هدف ماست + فیلم

  • کد خبر : 37444
  • 05 ژانویه 2023 - 12:16

مدیر انجمن حمایت از ایرانیان مقیم در آلبانی (آسیلا) دو هدف اصلی این انجمن را فراهم کردن شرایط زندگی عادی برای ایرانیان در جامعه آلبانی و نزدیکی فرهنگ ایرانی با این کشور عنوان کرد.

به گزاش فراق، داشمیر مرسولی در مراسم جشن آغاز سال نو میلادی که با حضور اعضای ایرانی و آلبانیایی این انجمن و خانواده های آن ها برگزار شد، اظهار داشت: آسیلا تاکنون مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته است اما همواره در تلاش برای رسیدن به دو هدف اصلی‌اش به فعالیت‌هایش ادامه خواهد داد.

وی با ابراز تاسف از نبودن جمعی از اعضای «آسیلا» در این مراسم به جهت بازداشت غیرقانونی، تصریح کرد: تا کنون ۱۵ نفر از اعضای انجمن آسیلا پس از خروج از تشکیلات مجاهدین خلق، به یاری انجمن برای خود شغل پیدا کرده و توانستند در جهان آزاد برای خود زندگی بسازند.

مدیر انجمن آسیلا، به کارشکنی‌ها و خصومت‌ورزی‌های فرقه رجوی در مورد انجمن «آسیلا» اشاره کرد و افزود: آسیلا در مقابل رفتارهای فرقه رجوی با اراده به فعالیت‌های خود ادامه خواهد داد.

او برای سال پیش رو موفقیت و پیشرفت بیشتر انجمن «آسیلا» را پیش بینی کرد و ابراز امیدواری نمود که در این سال تعداد اعضای آسیلا افزایش یابد و فعالیت‌های آن بیشتر و مثمرتر شود.

در این مراسم اعضای انجمن جای اعضای بازداشت شده انجمن نجات؛ حسن حیرانی، حسن شهباز، مهدی سلیمانی، علی هاجری و غلامرضا شکری را خالی نگه داشته و برای سلامتی و آزادی هر چه سریع تر آن ها آرزو کردند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=37444