• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

افشاگری اعضای «آسیلا» در شبکه تلویزیونی آلبانی / فرقه رجوی دشمن زن و زندگی است + فیلم

  • کد خبر : 37142
  • 22 دسامبر 2022 - 12:17

اعضای انجمن حمایت از ایرانیان مقیم در آلبانی (آسیلا) در یک مصاحبه تلویزیونی به افشاگری علیه فرقه رجوی پرداختند.

به گزارش فراق، در این مصاحبه مدیر انجمن آسیلا، داشامیر مرسولی، اریسا رحیمی، حمید آتابای و رحمان محمدیان در گفت و گو با مجری شبکه تلویزیونی آلپو (ALPO) علیه فرقه رجوی و جنایتهایش افشاگری کردند.

داشامیر مرسولی مدیر انجمن آسیلا در این مصاحبه از وضعیت فعالیت قانونی این انجمن و بازداشت غیر قانونی برخی از اعضایشان به زبان آلبانیایی سخن گفت.

در ادامه عبدالرحمان محمدیان به عنوان یکی از اولین افراد جدا شده از فرقه رجوی پس از استقرار این فرقه در آلبانی ضمن بیان شرح کوتاهی از سرگذشت خود در فرقه، کتاب زندگی‌نامه اش را به مخاطبان معرفی کرد.

وی با اشاره به این که در این کتاب از واقعیت‌های فرقه رجوی، جایی که زندگی را از او دریغ می‌کردند، نوشته است، کتاب زندگی نامه خلیل انصاریان را که اخیرا توسط انجمن آسیلا منتشر شده، معرفی کرد و خبر از انتشار کتاب خاطرات و زندگی‌نامه دیگر دوستانش در آینده داد.

رحمان محمدیان برای مخاطبان شبکه تلویزیونی «آلپو» از اشتراکات فرهنگی و نزدیکی‌های تاریخی ایران و آلبانی سخن گفت و از مردم آلبانی به عنوان مردمانی مهربان، خوش‌خلق و سخاوتمند تقدیر کرد.

او تاکید کرد: با وجود مهربانی جامعه آلبانی، جدا شده‌ها همچنان دشمنی به نام مجاهدین خلق دارند که با زندگی آزادانه مخالف است. سازمان دشمن زن و زندگی است و چون پول دارد، بر علیه ما توطئه می‌کند.

در ادامه حمید آتابای از تجربیات خود درباره رویکرد سران مجاهدین خلق در قبال جامعه آلبانی گفت.

وی که اکنون ۱۰۰ روز است که از تشکیلات بیرون آمده، یادآوری کرد: در بدو ورود به آلبانی سران فرقه رجوی درباره ضدیت مردم آلبانی با آزادی خواهی و مبارزه به اعضای خود هشدار می دادند اما بعد‌ها در موقعیت‌های اندکی که با مردم آلبانی مواجه شدم خلاف گفته‌های فرماندهان مجاهدین خلق را تجربه کردم.

او از ۳۶ سال عمر از دست رفته‌اش در تشکیلات مریم رجوی گفت که در طول آن یک بار هم اجازه نیافت با خانواده‌اش تماس بگیرد.

جدیدترین عضو انجمن آسیلا تصاویر خواهر و برادر خود در مقابل کمپ اشرف در عراق را به مجری برنامه نشان و توضیح داد که هیچ‌گاه در درون سازمان به او گفته نشد که خانوده‌اش برای دیدار با او به عراق آمده بودند و نام او را فریاد زده بودند.

آتابای به لحنی طنزآلود به مجری برنامه گفت که مصاحبه با آنها موجب خوردن برچسب تروریست از سوی فرقه رجوی خواهد شد.

اریسا رحیمی به عنوان عضو آلبانیایی انجمن «آسیلا» مسئولیت ترجمه پرسش و پاسخ‌های مجری شبکه با اعضای ایرانی انجمن آسیلا را به عهده داشت.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=37142

نوشته های مشابه