• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

نامه خانم محترم مقدسی به برادرش (عبدالله تحت اسارت فرقه رجوی در لیبرتی، عراق)

  • کد خبر : 3710
  • 06 سپتامبر 2015 - 11:46

نامه خانم محترم مقدسی به برادرش عبدالله

تحت اسارت فرقه رجوی در لیبرتی، عراق

سلام ؛

عبداله جان حالت چطور است دلم برایت خیلی تنگ شده است اگر یادت باشد ۹ سال پیش با من تماس گرفته بودی و قول داده بودی حداقل سالی یکبار از احوالات خودت ما را آگاه کنی که متاسفانه به قولت عمل نکردی ، خبر داری که چه بر سر ما آمده ، چشم براه مانده ام و هر روز گوش به زنگ تلفن تو هستم.

خوب می دانی که در خانواده ما از همه عاطفی تر تو بودی ولی وقتی نامه شهریار عزیز را در سایت خبری گذاشتیم و جواب DNA  تو را عاجزانه خواستیم تا بلکه نجات جان شهریارمان بدست قطره های خون تو باشد جواب ندادی خیلی متاثر شدم و مطمئن هستم که سازمان مجاهدین خلق این اجازه را نمی دهد که حتی برای نجات عزیزت با ما تماس بگیری ، عبدالله جان از تو می خواهم هر چه سریعتر با من تماس بگیری. من و مادر و پریسا و برادرت به شدت نگران هستیم سالهاست که با ما تماس نگرفتی من می دانم که سران سازمان مجاهدین اجازه تماس به شما نمی دهد و اگر شما امکان تماس داشتی تا حالا به ما زنگ زده بودی.

12

Saeid Moghadasi 1 Matn

ضمنا در اخبار شنیده ام که اوضاع عراق به شدت نابسامان است به این خاطر صلاح نیست که شما در عراق بمانید همچنین شنیده ام که در یک ماه اخیر ۵۶ نفر از عراق به آلبانی منتقل شده اند از تو می خواهم از سران مجاهدین بخواهی که تو را نیز در لیست انتقال به آلبانی قرار دهند و ضمنا باید به این نکته تاکید کنم اگر لیبرتی جای خوبی است چرا مریم و مسعود رجوی آنچا نیستند؟ حالا عبداله جان تو می توانی به این سوال من جواب منطقی بدهی؟ از این فرصت دوباره استفاده می کنم و به سران مجاهدین می گویم که اگر اتفاقی برای برادرم در لیبرتی بیافتد من ، شما سران مجاهدین را مسئول و پاسخگو می دانم و می خواهم برادرم را هر چه زودتر به آلبانی انتقال دهید. خوب عبداله جان دیگر وقت تو را نمی گیرم و امیدوارم نامه من را نه یک بار بلکه چندین بار بخوانی و خوب فکر کنی به امید روزی که آزادانه بتوانیم صدای همدیگر را بشنویم.

خواهر دلسوزت محترم مقدسی

۹۴/۶/۱۱

تلفن تماس

۰۹۱۴۷۹۳۹۴۱۴

رونوشت به :

۱ کمیته بین المللی صلیب سرخ دفتر تهران و ژنو

۲ سازمان دیده بان حقوق بشر

۳ عفو بین الملل

لینک های مرتبط :

http://www.nejatngo.org/fa/post.aspx?id=10474#.VeqQ6jZdKM8

رهبران مجاهدین و ضرورت تاملی بر نامه ی خانم مقدسی

http://www.nejatngo.org/fa/post.aspx?id=12883#.VeqQ7TZdKM8

پیام تسلیت انجمن نجات به خانواده مقدسی

http://www.nimnegah.org/farsi/?p=13090

نامه آقای سعیدالله مقدسی به برادرش (عبدالله مقدسی ـ تحت اسارت فرقه رجوی در لیبرتی ـ عراق)

http://www.nimnegah.org/farsi/?p=6081

نامه خانواده های استان آذربایجانغربی در محکومیت اقدامات بازدارنده و آزاردهنده مسعود رجوی و سران فرقه مجاهدین خلق

2نامه خانم محترم مقدسی

وقتی نامه شهریار عزیز را در سایت خبری گذاشتیم و جواب DNA  تو را عاجزانه خواستیم تا بلکه نجات جان شهریارمان بدست قطره های خون تو باشد جواب ندادی خیلی متاثر شدم و مطمئن هستم که سازمان مجاهدین خلق این اجازه را نمی دهد که حتی برای نجات عزیزت با ما تماس بگیری

11

مرحوم شهریار مقدسی

Shahriar Moghadasi

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3710