• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
پژوهشگر علوم سیاسی در ایتالیا

اعضای فرقه رجوی آموزش دیدند چگونه از خشم عمومی سوء‌استفاده کنند

  • کد خبر : 37046
  • 17 دسامبر 2022 - 22:30

یک دکترای علوم سیاسی گفت: اعضای فرقه رجوی آموزش دیده‌اند، می دانند چگونه از خشم عمومی سوء استفاده و جامعه را تحریک به ترویج خشونت کنند.

به گزارش فراق، بانوی ایرانی تبار به نام «نازنین» که مطالعات ویژه ای حول اپوزوسیون های حکومت ایران در خارج از کشور داشته اخیرا در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی ال منیفستو اظهار داشت: اعضای فرقه رجوی آموزش دیده‌اند، می دانند چگونه از خشم عمومی سوء استفاده کنند و خشونت را ترویج و تحریک نمایند. تاریخچه فعالیت‌های آنها ثابت می کند که برای رسیدن به هدف خود همه چیز را زیر پا می گذارند.

وی افزود: با توجه به اتحاد میان مجاهدین خلق، اسرائیل و سعودی ها، به عنوان دو شریک اصلی آمریکا، این تشکیلات به عنوان بازوی عملیاتی سعودی و اسرائیل در خاک ایران، تنها برای فشار به جمهوری اسلامی مورد استفاده آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی است چرا که آن ها به خوبی می دانند که مجاهدین خلق هیچ پایگاه مردمی ندارند.
این پژوهشگر در در خصوص دیدگاه نسل جوان ایران درباره فرقه رجوی گفت: شاید خیلی‌ از افراد جوان هنوز مهارت‌های تحلیل شرایط سیاسی را نداشته باشند، اما فیلم‌های داخل فرقه را می‌بینند، گویا این‌ها در کره شمالی هستند؛ لباس‌های یکسان، بین زنان و مردان تفکیک جنسیتی حاکم است، سخنرانی‌های ضبط شده، تشویق‌های برنامه‌ریزی‌ شده، آن ها می گویند که برای آزادی زنان مبارزه می کنند اما همه زنانشان به شدت از پوشش سر استفاده می کنند. جوانان تعجب می کنند که آیا ممکن است در میان آن مخاطبان عظیم، حتی یک زن وجود نداشته باشد که انتخاب کرده باشد حجاب نداشته باشد، آن ها تعجب می کنند که چگونه سازمانی که در ۴۵ سال فقط دو رئیس داشته است؛ شوهر و سپس همسر.

این پژوهشگر در پایان گفت: من شخصاً معتقدم ما باید صبور باشیم و در تلاش باشیم تا به دام آنها نیفتیم.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=37046

نوشته های مشابه

14می
حسن نظام الملکی، بازجو-شکنجه‌گر «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی

حسن نظام الملکی، بازجو-شکنجه‌گر «اشرف۳»

13می
میثاق می‌بندیم که در صحنه نبرد با رجوی تا آخر ایستاده‌ایم / اهداف و آرزوهایمان دست یافتنی است
پیام قدردانی سرپرست «جنبش دادخواهی مادران گیلک» از مسئول «تشکل مادران انجمن نجات»

میثاق می‌بندیم که در صحنه نبرد با رجوی تا آخر ایستاده‌ایم / اهداف و آرزوهایمان دست یافتنی است