• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
یادداشتی از: علی مرادی

دولت آلبانی به نفوذ فرقه رجوی پایان دهد

  • کد خبر : 36988
  • 14 دسامبر 2022 - 10:33

دولت آلبانی اجازه ندهد چهره دمکراسی در کشور آلبانی با اعمال نفوذ مجاهدین خلق آلوده گردد.

به گزارش فراق، علی مرادی از انجمن نجات مرکز سمنان با انتشار یادداشتی به بهانه بازداشت غیرقانونی اعضای آسیلا در آلبانی نوشت: تعدادی از دوستان ما که از سازمان مجاهدین خلق جداشده اند بعد از سالیان اسارت و تحمل زندان در تشکیلات مجاهدین موفق شدند خود را رها کرده و در فرایند قانونی و انجام مراحل مختلف موفق به دریافت مجوز اقامت در کشور آلبانی شوند .

این افراد همچنین با پایبندی به موازین حقوق بشر و تعهدات انسانی برای نجات و رهایی سایر دوستانشان که کماکان در تشکیلات مجاهدین گرفتار بودند با کمک شخصیت های سرشناس آلبانیایی به تشکیل انجمن آسیلا مبادرت نموده و مجوزهای قانونی این انجمن را نیز دریافت کردند.

حال وجود و حضور این تعداد جداشده که تماما با تبعیت از قوانین کشور آلبانی در این کشور مشغول زندگی شده اند و برخی از آنان نیز همانجا با زنان آلبانیایی ازدواج نموده و مشغول زندگی هستند برای سازمان مجاهدین غیر قابل تحمل می باشد و این سازمان از هر ترفند و توطئه علیه افراد جداشده و اعضای انجمن آسیلا استفاده کرده و با سو استفاده از پلیس آلبانی اخیرا تعدادی از این افراد را به کمپ پناهندگان غیرقانونی انتقال داده است و مجددا اسارتگاهی مشابه تشکیلات مجاهدین برای آنها ساخته است. لازم به ذکر است که این اقدامات کاملا غیر قانونی و بدون هیچ دلیل و تفهیم اتهامی صورت گرفته است .

اینجانب علی مرادی که خود جداشده و از قربانیان این سازمان هستم، کلیه سازمان ها و وجدان های بیدار بشری را در خصوص محدودیت اعمال شده علیه دوستانمان در آلبانی مخاطب قرار می دهم و همچنین از رئیس جمهور و نخست وزیر محترم دولت آلبانی تقاضا دارم بیش از این اجازه ندهند حیثیت و چهره دمکراسی در کشورشان با توطئه و اعمال نفوذ مجاهدین آلوده گردد.

خواهشمند است هر چه سریعتر به نگرانی صدها و هزاران خانواده اعضای گرفتار در تشکیلات مجاهدین که برای دیدار و تعیین سرنوشت عزیزانشان ثانیه شماری می کنند پایان دهید و رهایی این عزیزان و امکان و حق ارتباط تلفنی، تصویری و ملاقات را که امروزه از ابتدایی ترین حقوق هر انسان است در اختیار این خانواده ها قرار دهید .

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=36988

نوشته های مشابه

13می
چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند
موسی جابری‌فر به افرادی که هنوز گرفتار در اشرف 3 هستند

چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند

11می
عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی:

عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»