• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

«احسان رحمانی» ربات شاعرِ فرقه رجوی را بشناسید / خانواده‌ها از نوجوانان خود در فضای مجازی محافظت کنند

  • کد خبر : 36844
  • 07 دسامبر 2022 - 12:08

فرقه رجوی که اجازه اظهار نظر و اعمال آزادانه را به اعضایش نمی دهد، در شگرد جدیدش با فریب و با سواستفاده از عکس یک سری افراد جوان، اقدام به نمایش هایی برای فریب جوانان و نوجوانان داخل می کند که لازم است خانواده ها در این زمینه هوشیار باشند.

به گزارش فراق، «احسان رحمانی» یکی از اعضای جوانی بود که در دهه هشتاد با فریب فرقه رجوی وارد عراق و کمپ اشرف شد.

وی که دارای طبع شاعری بود هم اکنون در بخش تبلیغات و تلویزیون فرقه فعالیت دارد. سران فرقه رحمانی را بارها تحت فشار گذاشته و مجبور می کردند از صبح تا شب در اتاقی بنشیند تا شعری مورد خواسته فرقه را بسراید و تا زمانی که خواسته آنها را برآورده نمی کرد اجازه بیرون آمدن از اتاق را نداشت.

این افراد نه از خود اراده ای دارند، نه زندگی آزاد و توانی برای تصمیم گیری اوقات خویش حتی برای شعر و بیان نظرات شان. مشخصا یک سری از اعضا که ظاهرا صفحات و اکانت هایی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به آنها منتسب می شود مطلقا دسترسی و کنترلی بر آن ندارند و در پشت صحنه مدیریت و گردانندگی با سرکردگان اصلی است.

این صفحات با یک رویکرد یکسان به آموزش اقدامات مسلحانه و تروریستی چون ساخت کوکتل مولوتف، حمله و آتش کشیدن مراکز عمومی و دولتی می پردازند و به دنبال گسترش هرج و مرج، ایجاد بحران و اغتشاش بیشتر هستند.

این گروه جنایت کار به نوجوانانی که در این برهه از سنی باید به تحصیل و سواد آموزی بپردازند و زندگی آرامی داشته باشند تا در آینده با درک و فهم خویش تصمیم بگیرند هم رحم نمی کنند و بر اساس شیوه های کهنه و رذیلانه خود به دنبال جلب نوجوانان بی تجربه هستند و زمینه از بین بردن زندگی و کشاندن آنها و خانواده هایشان را به راه های بی بازگشت فراهم می کنند.

از خانواده ها می خواهیم از جوانان و نوجوانان خود در این زمینه حفاظت نموده روشنگری نمایند و آنها را ترغیب به مطالعه سرنوشت عبرت آموز جدا شدگان فرقه نمایند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=36844

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!