• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
حسن حیرانی، مدیر اجرایی انجمن «آسیلا»

۱۰ روز است که ما را بدون هیچ دلیل و مجوزی به یک کمپ آوردند / هدف فرقه رجوی این است که افراد را وادار به وطن‌فروشی کند

  • کد خبر : 36516
  • 19 نوامبر 2022 - 12:35

مدیر اجرایی انجمن آسیلا گفت: ۱۰ روز است که دولت آلبانی با توطئه فرقه رجوی ما را بدون هیچ دلیل و مجوزی به یک کمپ آورده است.

به گزارش فراق، حسن حیرانی در یک ارتباط زنده اینترنتی با مراسم رونمایی از مستند «از تیرانا تا تهران» طی سخنانی با بیان اینکه اکنون در یک کمپ به سر می برد، اظهار داشت: ۱۰ روزی است که ما را بدون هیچ دلیل و مجوزی به اینجا آورده‌اند.

وی افزود: در این کمپ هیچ جوابی هم به ما داده نمی‌شود. وکیل هم گرفته‌ایم. متاسفانه به دلیل کارنامه موفق آسیلا چنین برخوردی با ما می‌شود، البته به دلیل القائات رجوی به دولت آلبانی و سواستفاده از هژمونی آمریکا، وضعیت بدی ایجاد شده است.

حیرانی با اشاره به چشم اندازهای فریب در فرقه رجوی همچون برجام و اعتراضات در ایران، یادآور شد: اکنون در فرقه رجوی نزدیک به ۲۰۰ نفری هستند که قصد خروج دارند. وحشت رجوی از آسیلا (انجمن حمایت از ایرانیان مقیم در آلبانی) است و امروز که در این اتاق هستیم حتی این تلفن را هم قرض گرفته‌ایم تا با شما ارتباط بگیریم. هدف فرقه رجوی این است که افراد را به زانو دربیاورد و آنها را وادار به وطن‌فروشی کند. از هر طرف هم به ما فشار می‌آورند. در حالی که انجمن ما یک انجمن قانونی و متشکل از اعضای جدا شده ایرانی و برخی از آلبانیانی‌هاست. ولی آنها می‌خواهند آسیلا را شکننده کنند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=36516