• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
به بهانه نامه مریم رجوی به رهبران دنیای خیالی خود و ستیزخواهی

مریم قجر ابوعطا می‌خواند

  • کد خبر : 36482
  • 17 نوامبر 2022 - 10:29

مریم رجوی در پیامی خطاب به رهبران دنیای خیالی خود خواست که کشور ایران را از کمیسیون امور زنان سازمان ملل متحد کنار بگذارند و با تمام نیروی جهنمی خود علیه ایران بتازند.

به گزارش فراق، رضا اکبری نسب از انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی طی یادداشتی به همین بهانه نوشت: مریم رجوی به کمک ربات های در اختیار داشته اش – روبات هایی که اربابان با سخاوت تمام در اختیارش قرار داده اند- با تولید میلیون ها هشتگ توسط اعضای دربندش که ۱۵۰۰ نفر بیشتر نیستند و در این میان همه اینها از کامپیوتر و هک کردن و استفاده از روبات ها سر درنمی آورند – سعی دارد فضای مجازی را مسموم کند و با اعتقاد بر اینکه: «ز هر طرف که شود کشته، از عدو باشد» ، فرزندان این ملت را به نابودی بکشاند و در حد وسع خود بکوشد که در جوی های کم آب شهرهای ایران، خون بجای آب سرازیر گردد.

او در کنار انجام این جنایت ها که به کمک ۷ کشور صنعتی جهان غرب انجام می دهد پیغام و پسغام می فرستد تا با هر چه در توان دارند، نگذارند با کسب استقلال سیاسی خود، سهم شایسته ای در برقراری نظام چند قطبی عادلانه که روند مبارک آن آغاز شده، ایفا کنیم.

او در پیام خود به سران این قدرت ها که مداخله وسیعی در امور داخلی ما انجام داده اند و مدتی است که شکل این مداخله علنی تر و وقیحانه تر گشته می گوید که از قدرت نظامی ایران هراسی به دل راه نداده و با تمام نیروی جهنمی خود بر ایران بتازید.
گو اینکه آنها از این بدیهیات (واقعیات حاکم بر ایران) اطلاعی نداشته و منتظر رهنمود مریم رجوی هستند که بالاترین و درخشانترین منصب اش مشاطه گری حرمسرای کوتوله سیاسی و شهوترانی بنام مسعود رجوی بوده است.

او از این سران خواسته است که اجازه ندهند که ایران سلاح بفروشد و این درحالی است که بدون آنکه ما از فروش سلاح اطلاعی داشته باشیم و چیزی از کمیت و کیفیت آن بدانیم، از این امر آگاهی کامل داریم که این کشورها و حتی کشورهای به مراتب ضعیفتر از آنها سلاح هایی با قیمت نجومی به اقصاء نقاط جهان صادر می کنند و قاعدتا اعتراضی برآنها وارد نیست.

او در پیام خود به رهبران این کشورها خواسته است که ایران را از کمیسیون امور زنان سازمان ملل متحد کنار بگذارد ولابد او را که ۷۰۰ زن عضو سازمان مجاهدین خلق را مطلقه کرده و همگی را در بست در اختیار مسعود رجوی بوالهوس قرار داد و البته سران این کشورها هیچ اعتراضی به این جنایت نکردند، بعنوان مسئول زنان ایران برسمیت بشناسند.

کار دنیا را میبینید؟ در صورت وجود عدالت در سازمان های بین المللی، این زن به خاطر ارتکاب جنایاتش می بایست به دست دادگاه های ذیصلاح سپرده می شد و حال آنکه در موقعیت کنونی- که عمر آن طولانی نخواهد بود- به جای ترس از محاکمه شدن، دارد ابوعطا می خواند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=36482

نوشته های مشابه

13می
چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند
موسی جابری‌فر به افرادی که هنوز گرفتار در اشرف 3 هستند

چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند

11می
عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی:

عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»