• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

رابطه فرقه تروریستی رجوی با وقایع اخیر در بیانیه تبیینی نهادهای امنیتی ایران

  • کد خبر : 36211
  • 29 اکتبر 2022 - 12:53

بیانیه تبیینی مشترکِ نهادهای امنیتی ایران پیرامون حوادث اخیر در کشور منتشر شد.

به گزارش فراق، در این بیانیه ضمن عرض تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حرم حضرت احمد بن موسی (علیه­السلام) و شهدای امنیت کشور در مورد ابعاد اغتشاشات اخیر و نقش کشورهای متخاصم، گروه ها و جریان های پشت صحنه، گزارشی کامل و جامع ارائه شده است.در بیانیه­ منتشر شده بر اتقان داده­ ها و مستند بودن آن­ها تأکید ویژه ا­یی بوده و بر اساس اطلاعات موجود، محرز شده است که زمینه­ سازی، مقدمه­ چینی و نیز بخش مهمی از عملّیات اجرایی آشوب­ های اخیر توسط سرویس­ های جاسوسی بیگانه در قالب بسته‌ای طراحی و به­ واسطه برخی گروه­ ها و شبکه­ های مرتبط با آن­ها به روش­ های مختلف درون کشور پیاده ­سازی شده است.به گزارش فراق، در این گزارش بسیار مفصل و طولانی درباره نقش فرقه تروریستی رجوی در وقایع اخیر آمده است:

دولت تروریست ایالات متحده در ادوار و دولت­های مختلف خود سابقه­ی رسوای حمایت از خون­خوارترین گروهک­ های تروریستی را داشته و دارد. از آن جمله است تضاد رفتاری شگفت­ انگیز از مرحله­ ی قرار دادن نام جانیانِ آلبانی­ نشین در لیست سیاه تروریستی تا خارج کردن اسم جنایتکاران منافق از آن لیست، حمایت مادی و معنوی از آن­ها، تا حضور بلند پایگان رژیم مافیایی در اجلاسیه های نمایشی منافقین! از جمله حضور افرادی همچون جان بولتون، پمپئو و مایک پنس (مشاور امنیت ملّی اسبق رژیم، رئیس سازمان سیا و وزیر خارجه سابق و معاون اول رئیس جمهور سابق رژیم دژخیم آمریکا) و تعداد فراوانی نماینده کنگره و سناتور آمریکایی در مقر گروهک تروریستی منافقین در سال­های گذشته. برای سال جاری نیز از رئیس جمهور سابق و قاتل سردار بزرگ جهان اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی برای حضور در جمع کفتارهای آن گروهک دعوت شده بود که بنا به گفته­ ی اعضای گروهک منافقین، برخی حوادثِ روی داده در آستانه­ ی مراسم آن­ها در کشور آلبانی و احتمال وجود تهدید جدی به جان آن قاتل، حضور وی (ترامپ) در آن مراسم منتفی و اصولاً برگزاری مراسم مورد نظر آن­ها لغو گردید!از همین سنخ است تماس آمریکایی ها با گروهک جنایت پیشه و شخص عبدالمالک ریگی معدوم در گذشته تا ارتباطات این روزها با گروهک های مختلف تروریستی که نام اقوام شریف ایرانیِ کُرد، تُرک، عرب و بلوچ را بر خود می­ نهند اما جملگی آن گروهک ها، دشمنان آن اقوامِ عزیزِ غیورِ گرامی بوده و تجزیه­ طلبانی هستند که مأموریت آمریکا و اذنابش را دنبال می­ کنند.

رژیم دژخیم آمریکا نه پیشینه­‌ درخشانی دارد که به اعتبار تاریخش اکنون صلاحیت دخالت در عرصه­‌های جهانی را دارا باشد و نه آینده­‌ای که به امید آن، در اندیشه­ی حکمرانی جهانی در آینده باشد.

در باب گذشته ­آمریکا، شالوده­ مافیایی آن رژیم بر غصب سرزمین بومیان و قتل و نابودسازی حرث و نسل صاحبان آن مُلک شکل گرفته و پس از آن با ربایش و اسارت سیاه­‌پوستان آفریقایی و استثمار، شیره­ جان آن­ها و اعمال بزرگترین، عمیق­ترین و بی­‌سابقه­‌ترین تبعیض نژادی در طول تاریخ و پهنه­ جغرافیا، گرد آمدن قسی­‌ترین و حرفه­‌ای‌ترین جانیان جهان در آن جغرافیا، تشکیل گسترده‌ترین دولتِ متشکل از حرامیانِ سرگردنه‌های جهان، تنها به کار برنده‌ سلاح­‌های هسته‌­‌ای در دنیا، عامل کودتاهای متعدد و خونین در پهنه گیتی، عامل مستقیم و غیرمستقیم خونبارترین جنگ‌­های روی زمین، بانیانِ آشکار تروریسم رسمی و دولتی در عرصه ­بین­‌المللی آن‌هم بنا به شهادت سردار بزرگ جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی، بزرگ­ترین سازنده و دلاّل تسلیحات کشتار جمعی، خالق جنایت­کارترین تروریست­‌های آدم خوار همچون داعش و گروهک­های تکفیری هم­سنخ آن، حامی پرسابقه‌ترین و خائن­‌ترین تروریست­ های جهانی از نوع تروریستهای آلبانی نشین با حداقل ۱۲۰۰۰ قربانی، پشتیبان خون­ریزترین و بَدَوی­ترین رژیم­‌های روی زمین همچون رژیم آل سعود، بزرگ­ترین و صریح­‌ترین استعمارگر جهان که در روزگار کنونی هم صریح و آشکار و با صدای بلند، دولتِ فرومایه­ تحت استعمار خود را «گاو شیرده» می­‌خواند، نمادِ توحشِ به­‌روز شده و جاهلیتِ مُدرن، و بالاخره رژیم ایالات متحده به­ عنوان عصاره ­همه ­پلیدی­‌های اهریمنی که به درستی و دقت و حکمت توسط حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران به صفت «شیطان بزرگ» متصف شد.

اکنون این جُرثومه ­همه زشت خویی­‌ها برای ملّت سربلند ایران ابراز نگرانی می­‌کند، در عین حال تنها آرزویی که برای این ملّت مستغنی می­‌نماید، استفاده از شبکه­‌های اجتماعی آمریکایی است و بس!

 و اما در پیرامون آینده، سردمداران رژیم آمریکا خوب می­دانند که «آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت». مطلع هستند که از سال­ها پیش نظم نوینی در حال شکل‌گیری است که سردمداری آن رژیم در این نظام تنها در حد وهم و خیال و در عوالم مجاز امکان‌پذیر است، در همان فضایی که اخیراً خود و پیاده نظام­شان، به کرات نظام جمهوری اسلامی را در آن ساقط کردند.

در فضای مجازی! همچنان­که پیشینیان آن­ها در ۴۳ سال گذشته و در فواصل شش ماهه­، ۸۶ بار حاکمیت ایران را جابجا کردند! جمهوری اسلامی ایران همان درخت تنومندی است که رهبر حکیم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) اخیراً توصیف کردند. درختی که حوادث زمانه نه تنها گزندی متوجه آن نکرده است بلکه هر رویدادی، ریشه­‌ی آن­را عمیق­‌تر، تنه­‌‌اش را نیرومندتر و سایه­‌اش را گسترده­ تر کرده و «ایران قوی» را آفریده است که به اذن الهی، روز به روز در حال قوی­تر شدن خواهد بود.

حوادث اخیر کشور نیز بیش از همه، عنایات خداوندی به این آب و خاک را نشان داد؛ «پروژه‌ی ویران سازی ایران» شکست مفتضحانه‌ای خورد. همان پروژه‌ای که قبلاً در افغانستان و عراق و سوریه و یمن و لیبی پیاده کردند، اما در ایرانِ قوی شکست سختی خورد.

طبیعی است که به انتقام‌­گیری از ملّت سرافراز و مقاوم ایران روی آورند و بدیهی است که بلافاصله، دست­‌پروردگان داعشی و تروریست‌­های تجزیه­‌طلب را وارد میدان نمایند؛ اما با عنایات صاحب اصلی این ملک و ملّت، حضرت ولیعصر ارواحنا فداه و عجل‌­الله تعالی فرجه­‌الشریف، کل توطئه‌­ها به­‌سوی آن­ها برخواهند گشت اِن­شاءالله.

همچنین آن اغتشاشات رشد و درک و فهم و بصیرت ملّتی فرهیخته را یک­بار دیگر به نمایش گذاشت که باید قدردان این ملّت عظیم‌­الشأن بود و سربازان گمنام امام زمان (عج) به نوبه‌ی خویش در برابر این ملّت تعظیم می‌نمایند. رهبری‌های داهیانه ­فرمانده­ی معظّم کل قوا (مدّظلّه العالی) را یک­بار دیگر به پیش چشمِ دوست و دشمن آورد. انسجام درونی هر چه بیشتر جامعه­ ی اطلاعاتی کشور و همراهی و همدلی و همکاری آن­ها را برای آینده بیشتر و نزدیک­تر کرد.

اما در باب گروهک­‌ها و پیاده نظام شیطان و اغتشاشگران، قصد بر ادامه­ شناسایی و تعقیب آن­ها تا آخرین نفر است که این روند هم‌اکنون جریان دارد و البته راهی هم برای افراد فریب­ خورده و نادم باز گذاشته شده تا خود را معرفی و شامل تخفیف در مجازات شوند.

 و نهایتاً در پیرامون دشمنان اصلی، جنایات آن­ها در وقایع اخیر فراموش یا بخشوده نخواهد شد و این وعده قرآن کریم است که : «اِنّا مِنَ المُجرِمینَ مُنتَقِمُون».

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=36211