• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

علت برافراشته نشدن تصاویر رجوی در برلین مشخص شد / درخواست «حامد اسماعیلیون» از مریم رجوی: ایرانیان خارج از کشور هم از نام مجاهدین بیزارند

  • کد خبر : 36133
  • 23 اکتبر 2022 - 14:19

علت برافراشته نشدن پرچم های زرد فرقه رجوی در برلین درخواست «حامد اسماعیلیون» از مریم رجوی بود که به وی گفته بود: «ممکن است برنامه ریزی های ما زیر سئوال برود.»

به گزارش فراق، یک منبع آگاه از درون مقر فرقه رجوی، علت حضور اجیرشدگان فرقه در تجمع برلین را بدون پرچم و تصاویر مریم و مسعود رجوی، درخواست حامد اسماعیلیون از مریم رجوی برای کاهش حاشیه‌ها عنوان کرد.

وی افزود: حامد اسماعیلیون که از طراحان اصلی این مراسم بوده به سرکردگان فرقه رجوی اعلام کرده است در صورت حضور اعضای آن سازمان با تصاویر مریم و ‌مسعود رجوی و پرچم مجاهدین خلق، با توجه به نفرت سایر جریانات و ایرانیان خارج از کشور از این فرقه، زمینه درگیری‌های شدید ایجاد خواهد شد و تمام تجمع به حاشیه خواهد رفت.

به گزارش فراق، پشت رفتارهای ایران ستیزانه حامد اسماعیلیون یک یهودی از نوع حامی فرقه تروریستی رجوی ایستاده است. ایروین کاتلر لابی‌گر صهیونیست‌ها، مدیر سازمان رائول والنبرگ، وزیر سابق دادگستری کانادا ، مشاور بنیاد اتحاد علیه ایران هسته ای و از عوامل اصلی خارج شدن فرقه رجوی از لیست تروریستی است.

پریسا اقبالیان همسر حامد اسماعیلیون و ری‌را اسماعیلیون فرزند وی از قربانیان سانحه سقوط هواپیمای پرواز شماره ۷۵۲ هواپیمایی بین‌المللی اوکراین هستند. از آن زمان، حامد اسماعیلیون دست به اقدامات ایران ستیزانه علیه مردم ایران و جمهوری اسلامی کرده است. با این بررسی ها، آیا برخی ایرانیان خارج از کشور هنوز هم می خواهند در کنار وطن فروش‌های پست فطرت و صهیونیست ها قرار گیرند و تحریم ملت ایران را گدایی کنند؟

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=36133

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  1. حامد اسماعیلیون دیگه چه خریه

  2. حامد اسماعیلیون را چه می توان نام نهاد وقتی از غرب تقاضای بمباران ایران را دارد، چون زن و دخترش کشته شدن انتظار دارد غرب ۸۰ میلیون ایرانی را بکشد، آیا می توان نام انسان بر وی نهاد؟