• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

دولت آلبانی افشا کرد: درخواست رجویِ پست‌فطرت مبنی بر حذف فیزیکی «حسن حیرانی» و یک روزنامه‌نگار در آلبانی

  • کد خبر : 35953
  • 04 اکتبر 2022 - 11:08

دولت آلبانی نامه‌ای افشاکرد که در آن رجویِ پست‌فطرت از یک سرویس جاسوسی خواسته است تا «حسن حیرانی» و یک روزنامه نگار آلبانیایی را حذف فیزیکی کنند.

به گزارش فراق، این شیوه، روشی آشنا برای جداشده‌های فرقه رجوی بوده که از گذشته هر گاه فردی با اندیشه‌های رجوی مخالفت می‌کرد با روش‌های کثیف ناپدید و کشته می‌شد.

حسن حیرانی، مدیر اجرایی انجمن آسیلا (انجمن حمایت از ایرانیان مقیم در آلبانی) و همکارانش با فعالیت قانونی خود در جامعه آلبانی به افرادی که از فرقه رجوی جدا می‌شوند خدمات حمایتی و حقوقی انجام می دهند تا آن ها را برای بازگشت به یک زندگی طبیعی آماده کنند اما این موضوع برای سران بی‌شرافت فرقه رجوی غیرقابل تحمل است.

نکته جالب در این ماجرا آنجا بوده که دولت آلبانی خود موضوع را رسانه‌ای کرده تا ماهیت فرقه جنایتکار رجوی برای آن بخش از سیستم دولتی که با دستور رژیم صهیونیستی و آمریکا در تعامل با فرقه است، آشکار شود.

رجوی های جنایت پیشه در اندیشه پوچ خود فکر می کنند الان دو دهه پیش بوده و در عراق هستند که با یک نامه نگاری، کسی را از پیش رو بردارند. به یقین که این گونه اقدام ها تهدیدی پوچ به منظور جلوگیری از موج فزاینده نیروها و تیری بوده که به یاری خداوند به خودشان برگشته است.

حسن حیرانی به همراه دوستانش، اولسی یازیچی و جرجی تاناسی از دلاوران پیشتاز در افشای ماهیت کثیف فرقه رجوی در آلبانی هستند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35953