• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
مریم قجر عضدانلو در نشست با فرماندهان فرقه تروریستی رجوی

کشته شدن مردم عادی، راه از بین بردن جمهوری اسلامی است

  • کد خبر : 35912
  • 02 اکتبر 2022 - 11:04

مریم رجوی گفت: تنها راه از بین بردن جمهوری اسلامی کشته شدن مردم عادی در اعتراضات است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، رهبر کنونی فرقه تروریستی رجوی در آخرین نشست خود با فرماندهان این فرقه، تنها راه از بین بردن جمهوری اسلامی را کشته شدن مردم عادی در اعتراضات دانست و تاکید کرد: هر چقدر مردم عادی بیشتر کشته شوند امکان سقوط جمهوری اسلامی بیشتر می شود.

وی به فرماندهان فرقه دستور داد تا اعضای یگان های سایبری در آلبانی خط دعوت به کشتن در اعتراض های خیابانی را بیشتر دنبال کنند.

رهبر کنونی فرقه رجوی همچنین از فرماندهان فرقه خواست تا با شناسایی و ارتباط گیری با معترضان از طریق فضای مجازی آن ها را مسلح کرده و وادار به انجام عملیات های خرابکارانه کنند.

تمام تلاش های مریم رجوی در ماجراهای اخیر برای این است که اعضای وامانده در مقر «اشرف ۳» را متقاعد کند که آن وعده ۴۰ ساله سرنگونی فرا رسیده و از خروج فزاینده نیروها جلوگیری کند.

این اظهارات در حالی است که بر اساس بیانیه رسمی نهادهای امنیتی ایران تنها ۴۹ نفر در کل کشور از عوامل و مرتبطین با این فرقه تروریستی دستگیر شدند و نشان می‌دهد که چقدر ملت ایران از نام مجاهدین خلق بیزارند.

از زمان ورود این فرقه به آلبانی بیش از یک سوم اعضا اعلام جدایی کرده و سراغ زندگی مطلوب خود رفتند و سران فرقه به شدت از این موضوع و فروپاشی فرقه وحشت دارند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35912