• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
یادداشتی از نماینده شاکیان فرقه تروریستی رجوی

فرقه شیاد رجوی مرتکب جنایت علیه بشریت می‌شود

  • کد خبر : 35724
  • 10 سپتامبر 2022 - 11:32

فرقه شیاد رجوی با روش‌های برده داری نوین مرتکب جنایت علیه بشریت می‌شود.

به گزارش فراق، صمد اسکندری، نماینده شاکیان فرقه تروریستی رجوی از زنجان نوشت: بر اساس مدارک و شواهد مستند، مجاهدین یک گروه فرقه گرا و شیاد است که طبق تراوشات ذهنی بیمار گونه مسعود و مریم رجوی اداره می شود و اعضای گرفتار را به روش های برده داری نوین مورد بهره برداری سیاسی، تجاری، فرهنگی و غیره قرار داده و به دلیل تضییع حقوق انسانی اعضای گرفتار، مرتکب جنایت علیه بشریت می شود.

جرم جنایت علیه بشریت، رفتاری است که متضمن نقض شدید حقوق بشر بوده یا اینکه نهایتا منتهی به آن می شود. این جرم معمولا به شیوه سازمان یافته و سیستماتیک انجام می شود. امری که در تشکیلات رجوی مستمرا جاری می باشد.

ماده ۷ اساسنامه دیوان کیفری بین المللی جرائم علیه بشریت را به عنوان اعمال خاصی تعریف می کند که بر اساس این ماده برده داری یکی از جدی ترین آن به شمار می رود و در بند «ج» ماده ۶ منشور نورنبرگ به آن تاکید خاص شده است. معیارهای برده‌سازی در تشکیلات فرقه رجوی به طور خاص پس از اخراج از عراق و حضور در کشور آلبانی شامل کنترل و مالکیت، تهدید و کنترل آزادی عمل، آزادی انتخاب یا آزادی رفت ‌و ‌آمد یک فرد و جمع‌آوری عوایدی از این مسائل نمونه هایی از این امر هستند. این کارها غالبا با تهدید یا توسل به زور یا سایر اشکال اجبار، همچون ترس از خشونت، فریبکاری یا خلف وعده، سوءاستفاده از قدرت، آسیب‌پذیری موقعیت قربانی، دستگیری یا اسارت، تعدی روانی یا شرایط اقتصادی-اجتماعی صورت می‌گیرند.

در اینکه فرقه مخوف رجوی یک جنایتکار است شکی نیست ولی به دولت آلبانی متذکر می شویم با توجه به انگشت نگاری و ثبت تمامی اعضای گرفتار در کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل، مسئولیت امنیت جانی و حیثیتی اعضای حاضر در فرقه رجوی تماما متوجه دولت آلبانی است و نباید فراموش شود که وجدان های بیداری در این جهان حضور و وجود دارند که از نزدیک نظاره گر رفتار شما هستند و طبعا این موضوع را از طریق دیوان بین المللی کیفری و سایر نهاد های بین المللی پی خواهند گرفت.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35724

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی