• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
کارشناس حوزه تروریسم در بیست و پنجمین کنگره سالانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

نسل جوان ما چیزی از فرقه تروریستی رجوی نمی‌داند

  • کد خبر : 35693
  • 07 سپتامبر 2022 - 10:31

دبیر کل بنیاد هابیلیان گفت: امروز چالش ما این است که نسل جوان ما چیزی از فرقه تروریستی رجوی نمی‌داند.

به گزارش فراق، هاشمی نژاد، دبیرکل بنیاد هابیلیان در بیست و پنجمین کنگره سالانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه منافقین تظاهرات و مبارزه با دست خالی را شیوه مبارزه نمی‌دانستند، گفت: اصول منافقین بر مبنای مارکسیسم است و مبارزه غیر مسلحانه در این مسلک جایی ندارد.

وی افزود: سازمان مجاهدین خلق جزو اولین گروه‌هایی بود که اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد. میانگین سنی اعضای تشکیل دهنده این گروه بین ۱۸ تا ۲۳ سال بود و دانشجویان مهندسی دانشگاه تهران جزو هسته اولیه این سازمان بودند.

هاشمی نژاد با اشاره به اینکه بعد از دستگیری منافقین افکار التقاتی آن‌ها مشخص شد، تصریح کرد: پس از ترور چند مستشار آمریکایی منافقین دستگیر و اکثر آن‌ها اعدام شدند، به جز مسعود رجوی با این وجود او توانست تشکیلات را در زندان زنده نگه دارد و آن را حفظ کند.

هاشمی نژاد با بیان اینکه در جنگ تحمیلی، عراق برای جلوگیری از شکست خود دست به دامان منافقین شد و آن‌ها برای مقابله با ایران به عراق منتقل شدند، افزود: امروز چالش ما این است که نسل جوان ما چیزی از منافقین نمی‌داند. در این صورت فرصتی پیش آمده که منافقین از انسان‌های اسلحه به دست به افراد کت شلواری اتو کشیده تبدیل شوند تا مردم جنایات آنان را فراموش کنند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35693