• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
پیام تبریک تشکل «مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی» به مناسبت رهایی «حمید آق‌آتابای»

خانواده‌ها هر قلمی که در راستای رهایی فرزندانشان می‌زنند، موثر است

  • کد خبر : 35691
  • 06 سپتامبر 2022 - 10:20

تشکل «مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی» با انتشار پیامی رهایی «حمید آق‌آتابای» از چنگال فرقه رجوی را تبریک گفت.

 به گزارش فراق، در متن پیام تبریک این تشکل آمده است:

«بار دیگر یکی از فرزندانمان که در زندان های فکری و روحی رجوی گرفتار بودند رها شده و به دامن پر مهر و محبت خانواده بازگشته است.

تبریک به خانواده‌های عزیزی که با شنیدن رهایی یکی از اسیران در بند رجوی اشک شوق ریختند و قلب هایشان به لرزه افتاد و سر از پا نمی شناختند.

تشکل مادران صمیمانه ترین تبریکات خود را نثار تک تک مادران و پدرانی می کند که خبر مسرت بخش رهایی آقای حمید آق آتابای، یکی دیگر از فرزندان خود را شنیده و اشک شوق ریختند و آرزوهایشان مجدد احیا گردید.

فرار موفقیت آمیز آقای حمید آق آتابای، بیانگر موفقیت تلاش های خانواده هایی است که نا امید نشده و در هر سر بزنگایی وارد صحنه شده و اعلام حضور نمودند.

بر اساس گفته های افرادی که اخیرا از فرقه جدا شده اند بیشترین و بالاترین انگیزه هایی که باعث شده تا آنان از فرقه جدا شوند فعالیت خانواده ها بوده است.

تشکل مادران ضمن تبریک مجدد به مناسبت رهایی آقای آق‌آتابای، از همه خانواده هایی که عزیزانشان در دستان خون آلود رجوی گرفتار است دعوت به عمل می آورد که به تلاش های خودشان مانند نامه نگاری و مصاحبه ادامه داده و بدانند که هر قدمی و هر قلمی در راستای رهایی فرزندانشان موثر بوده و برکات خودش را در بر خواهد داشت..

با امید به اینکه سایر اسیران گرفتار در چنبرۀ رجوی به زودی رها شوند، عزم خودمان را جزم می کنیم تا گام های بلندتر و مستحکم تری برداریم و ریشۀ رجوی را بسوزانیم. إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصَّابِرِینَ »

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35691

نوشته های مشابه