• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

درماندگی فرقه تروریستی رجوی در مواجهه با احزاب آمریکایی

  • کد خبر : 35441
  • 13 آگوست 2022 - 13:08

درماندگی فرقه تروریستی رجوی با موضع‌گیری های متفاوت سازمان برای حمایت از شخصیت های دو حزب دموکرات و جمهوری خواه آمریکا روزبه‌روز بیشتر در عرصه سیاسی خود را می‌نمایاند.

یادم هست دو روز بعد از تسخیر سفارت آمریکا در تهران توسط دانشجویان خط امام، سازمان برای عقب نیافتادن از ورطه به اصطلاح ضد امپریالیستی مبادرت به اشغال کنسولگری آمریکا در تبریز نمود.

من نیز به عنوان سرتیم برای دو گروه دانش آموزی در این جریان درگیر شدم و مطابق رهنمودهای ستاد جنبش ملی مجاهدین در تبریز ساعت ۱۱صبح از دیوار کنسولگری آمریکا بالا رفته و آنجا را به تصرف در آوردیم. باتوجه به اتفاق سه روز قبلِ دانشجویان در تهران، آمریکایی ها کنسولگری را تقریبا ۷۰ درصد تخلیه کرده بودند. تصاویر رئیس جمهور وقت و پرچم آمریکا در اتاق های آنجا جامانده بود. سازمان تا چهار روز سعی داشت همانند شور ضد آمریکایی موجود در تهران، هر روز با کشاندن قشرهای هواداری، برای خود فضای تبلیغی دست و پا کند. منظور از این بحث اشاره به حذف شدن مراسم سالگرد ۳۰ خرداد در امسال بود که از خیلی سال های پیش و برای پنهان کاری اقدامات تروریستی و خشونت طلبانه انجام می شود. مدتهاست سازمان برای جلب رضایت های اساسی آمریکا در بدنه سیاسی احزاب و شخصیت های قبلی سیاسی آن کشور رخنه نموده است. سالهای قبل حضور مک کین این جنایتکار مردم سوریه و عنصری جنگ طلب و بعدها یک سری از فرماندهان سابق و بازنشسته آمریکا در عراق و یا حضور مایک پنس، معاون دونالد ترامپ همه و همه در راستای خط کاری وارونه فرقه تروریستی رجوی بود.

این جریان ضد آمریکایی زمان شاه و اوایل انقلاب هم اکنون به این نقطه مختصات سیاسی رسیده که هر لحظه برای لابیگری در راهروهای کنگره آمریکا بدود و برای خود نمایشی سرپا کند.

یادداشت از: سیامک محرابی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35441

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی