• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

بتول سلطانی شیرزنی که رجوی را رسوا کرد

  • کد خبر : 35433
  • 13 آگوست 2022 - 11:56

بتول سلطانی، از اعضای جداشده فرقه رجوی شیرزنی است که هر گاه به صحنه آمده تمام تشکیلات رجوی علیه او بسیج شدند.

به گزارش فراق، بتول سلطانی از اعضای سابق و فرماندهان رده بالای فرقه رجوی و جزو شورای رهبری بود که بعد از سقوط دولت صدام حسین توسط نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا از سازمان مجاهدین جدا شد و اقدام به افشاگری علیه این سازمان کرد.

خانم سلطانی تابعیت کشور آلمان را دارد و در آنجا زندگی می کند. فعالیت های ضد رجوی وی برای کمتر کسی نهان است به خصوص خانواده هایی که به عراق و به اردوگاه مرگ «اشرف» رفته بودند؛ بتول سلطانی در آنجا خیلی کمک کار پدران و مادران حسرت به دل بود و آن ها را دلداری داده و راهنمایی می کرد.

به همین جهت شخص رجوی و سران فرقه دل خوشی از این خانم نداشته و مدام به خاطر افشاگری هایش او را مورد تهدیدات جانی و آزار و اذیت قرار می‌دادند. اما این شیرزن بیدی نبود که به این بادها بلرزد. هر گاه او به صحنه آمده است تمام تشکیلات رجوی بسیج شده و به حالت آماده باش در آمدند. همین دفعه نیز که خانم سلطانی برای شرکت در یک جشن عروسی به آلبانی سفر کرده بود رجوی مقامات ریز و درشت آلبانی را بسیج کرد تا مانع ورود وی به آلبانی گردد.

ببینید رجوی به چه روز سیاهی گرفتار شده است که خودش و تشکیلاتش، سفارت آمریکا و تمام نیروی پلیس یک کشور را برای ممانعت از ورود یک زن به کشور آلبانی بسیج می کند. این حرکت اسمش قدرت یک زن جداشده است.

رفتارهای خشونت بار پلیس آلبانی با خانم سلطانی و همراهش آقای افشین کلانتر به قدری زشت و نکوهیده بود که در نهایت موجب سرافکندگی دولت آلبانی شد. دولت آلبانی به شدت تلاش می کند که خود را به اتحادیه اروپا ملحق کند؟ آیا با این حرکت های ضد دمکراسی آلبانی واقعا مستحق الحاق به اتحادیه اروپا است؟

در نهایت همه دیدند که خانم سلطانی فارغ از تمام اتفاقاتی که روی داد پیروز قطعی این صحنه بود.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35433