• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

پیام قدردانی تشکل «مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی» از «بتول سلطانی»

  • کد خبر : 35381
  • 04 آگوست 2022 - 12:45

تشکل «مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی» از بتول سلطانی به جهت شجاعت خود در سفر به کشور آلبانی یعنی به قلب تپندۀ ارتجاع رجوی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، در متن منتشر شده دبیرخانه این تشکل که یک نسخه از آن در اختیار فراق قرار گرفته، آمده است: این شیر زن با وجود این که می دانست رفتن به آلبانی ممکن است برایش خطراتی به همراه داشته باشد ولی خود را به دل آتش زد و رفت تا صدایش را به جهانیان برساند.

هر چند سفر ایشان ظاهراً یک سفر عادی و تفریحی بود و واقعا هم قصد نداشت که علیه فرقۀ رجوی فعالیتی انجام دهد، ولی فرقۀ همین را هم برنتافت و با ولخرجی از دلارهای سعودی و صهیونیستی مزدوران و غلامان را به خدمت گرفت و در همان محل فرودگاه تیرانا خانم بتول سلطانی را متوقف نمود.

در این ماجرا مامورین ویژۀ امنیتی اجازه ندادند که خانم سلطانی از فرودگاه خارج شود و مشخصا این یک اقدام زبونانه ای بود که رجوی تدارک دیده بود.

سوالی که به وجود می آید این است که چرا رجوی از حضور یک بانوی جداشده این گونه به هم ریخته و تمام تشکیلاتش را بسیج می کند؟ مگر خانم سلطانی قصد تصرف کمپ «اشرف ۳» را داشت؟ مگر وی می‌خواست سران فرقه را برباید یا عملیات تروریستی انجام دهد؟

در این ماجرا یک موضوع بسیار مهم در آن روی سکه وجود داشت. پلیس مطرح کرده بود بنا به اخباری که به دستشان رسیده رجوی ها قصد داشتند خانم بتول سلطانی را بربایند و ما به جهت حفظ جان ایشان مانع از ورود وی به داخل شهر شدیم!

اگر همین گفته پلیس را اصل قرار دهیم بزرگترین تناقض به وجود می آید، یعنی در خاک آلبانی پلیس از تروریست‌ها حمایت می کند؟ حرف با پلیس این است مگر خودتان نمی گویید طبق اخبار موثقی که به دستتان رسیده است رجوی ها قصد آدم ربایی داشتند؟ پس چرا آدم ربایان را در خاک خودتان پذیرا شدید؟

عین همین جمله را به سفارت آلمان در آلبانی نیز می گوییم، زیرا خانم بتول سلطانی تبعۀ آلمان بودند و باید سفارت آلمان با تمام توان وارد این ماجرا شده و از وی حمایت می کرد، ولی نهایت کاری که سفارت انجام داد این بود که حرف پلیس را تائید کرد و خواهان برگشت خانم سلطانی به آلمان شد.

اکنون به سلامت خانم سلطانی به آلمان و به منزلش بازگشت ولی روسیاهی به کسانی ماند که در این چند روز از اقدامات فرقۀ رجوی و پلیس فاسد آلبانی حمایت کردند.

همگان اذعان دارند که این درگیری یک پیروز داشت و آن بدون اغراق خانم سلطانی بود که یکه و تنها بدون وقفه در مقابل مزدروان فرقه ایستاد.

حمایت خودمان را از خانم بتول سلطانی اعلام داشته، به ایشان احترام می گذاریم و درودهایمان را نثارشان می کنیم. تشکل «مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی»، عمیقا به این اعتقاد دارد که رجوی روزهای آخر عمر خود را سپری می کند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35381

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!