• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024

برپایی اولین نمایشگاه رسمی «انجمن آسیلا» در نزدیکی مقر فرقه رجوی / حمایت شایسته پلیس آلبانی از افشاگری علیه تروریست‌ها

  • کد خبر : 35325
  • 01 آگوست 2022 - 12:18

اولین نمایشگاه مجموعه آثار انجمن «آسیلا» در آلبانی از روز یکشنبه ۹ مرداد ماه آغاز به کار کرد.

به گزارش فراق، حسن حیرانی، مدیر اجرایی انجمن «آسیلا» صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما اظهار داشت: برای اولین بار توانستیم با مجوز رسمی یک نمایشگاه از آثار تولیدی انجمن حمایت از ایرانیان مقیم در آلبانی (آسیلا) را در منطقه دورسِ آلبانی نزدیک مقر فرقه رجوی برپا کنیم.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه علاوه بر محصولات فرهنگی خود، آخرین اثر منتشر شده توسط این انجمن با عنوان «از اسارت تا اسارت» نوشته رحمان محمدیان که اولین کتاب افشاگرایانه علیه فرقه رجوی به زبان آلبانیایی است را با تیراژ بالا در معرض بازدیدکنندگان قرار دادیم که با استقبال گسترده مردم این منطقه مواجه شده است.

حیرانی یکی از نکات بسیار مهم این نمایشگاه را همکاری پلیس محلی با برگزارکنندگان آن برشمرد و افزود: پلیس محلی در اقدامی شایسته در برپایی نمایشگاه به ما کمک کرد و حتی از مردم محلی نیز برای بازدید دعوت نمود و در یک مورد نیز که یکی از مزدوران رجوی به نام مسعود اصولی برای سرک کشیدن آمده بود، توسط آن‌ها به بیرون هدایت شد.

مدیر اجرایی انجمن «آسیلا» با اشاره به اینکه مقرر شده پلیس آلبانی تا پایان نمایشگاه در کنار ما باشد، اظهار داشت: نگاه انسان دوستانه و حمایتی پلیس آلبانی به ما ثابت کرده که آن ها در برخورد ما مسائل نگاه انسان دوستانه و حقوق بشری دارند و هر از گاهی که در مواردی برخی ناملایمات می‌شنویم بدون شک با فشارهای فرقه کثیف رجوی بوده است.

رفتارهای پلیس آلبانی در مواجهه با فرقه رجوی رفته رفته نشان می دهد که آن ها به ماهیت پلید این فرقه پی بردند و متوجه شدند که دولت آلبانی چه اشتباه بزرگی در پذیرش این گروه تروریستی انجام داده است.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35325