• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
فاطمه خردمند و طناز حجتی که در فرودگاه تیرانا درندگی کردند، که بودند؟

مروری بر سوابق کثیف ۲ تن از زنان درنده فرقه رجوی

  • کد خبر : 35318
  • 01 آگوست 2022 - 12:18

به دنبال حمله وحشیانه دو تن از زنان حرمسرای رجوی به خانم بتول سلطانی در فرودگاه تیرانا، مروری کوتاه به سوابق این زنان درنده‌خو داشتیم.

به گزارش فراق، فاطمه خردمند و طناز حجتی سال‌هاست زیر دست مسعود رجوی پرورش یافتند و تحت تعلیم او از مرز انسانیت گذشته و به حیواناتی درنده‌خو تبدیل شدند.

فاطمه خردمند یکی از زنان شکنجه‌گر در فرقه کثیف رجوی است. وی یکی از زنان حرمسرای رجوی و عضوی از بخش موسوم به امنیت فرقه بوده که سالهاست درون فرقه زنان ناراضی را شکنجه می‌کند.

خردمند طی سال‌های ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۲ و در زمان سقوط صدام که به طور مستمر زنان ناراضی را به زندان  می‌فرستادند از شکنجه گران اصلی زنان بود. او با پوتین و شلاق روزها و شب ها به جان ناراضیان می افتاد. مریم ترابی بر اثر شکنجه های این زنکِ پلید، روانی شد.

 طناز حجتی امامی هم معروف به زکیه امامی، از زنان وحشی حرمسرای رجوی است که سالها در کشور آمریکا ماموریت فریب دختران و پسران و انتقال آنها به کمپ اشرف را بر عهده داشت. حجتی سالها کلفتی مریم قجر را می‌کرد و منشی دفتر او  بود.

خانم بتول سلطانی در دهه ۸۰ به دنبال اعتراض به مناسبات فرقه ای درون فرقه به مدت چند سال زندانی بود و علی رغم درخواست جدایی به او اجازه خروج از کمپ را نمی دادند. در نهایت وی حوالی سال ۸۵ با تحمل سختی‌های فراوان توانست از فرقه ننگین فرار کند و اولین بانوی شجاعی بود که از مناسبات کثیف رجوی با زنان این فرقه پرده برداشت.

حالا رجوی به جهت وحشتی که از بتول سلطانی دارد با همدستی مقامات امنیت آلبانی با وجود گذشت چند روز حتی اجازه خروج وی از فرودگاه تیرانا را هم نمی دهد.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35318