• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
اعتراض شدید تشکل «مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی» به بازداشت بتول سلطانی در فرودگاه آلبانی

دولت مردان آلبانی خود را شریک خائنین به ملت ایران نکنند

  • کد خبر : 35293
  • 31 جولای 2022 - 10:27

تشکل «مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی» با انتشار بیانیه‌ای به بازداشت خانم بتول سلطانی و افشین کلانتری دو عضو جداشده از این فرقه در فرودگاه آلبانی اعتراض کرد.

به گزارش فراق، در متن این بیانیه آمده است:

بتول سلطانی و افشین کلانتری در سفری برای دیدار دوستان و شرکت در مراسم عروسی آقای شکری به آلبانی مسافرت کردند اما متاسفانه دولت آلبانی با نفوذ عوامل آمریکایی و مزدوری باند رجوی مانع ورود آنها به کشور آلبانی شد. آنها به محض ورود به فرودگاه آلبانی بازداشت و مورد اذیت و آزار قرار گرفتند.

بدینوسیله تشکل مادران و خانواده ها مراتب اعتراض شدید خود را به اطلاع افکار عمومی، مقامات حقوق بشری و دولت آلبانی اعلام می کند.

خانم بتول سلطانی در دهه ۸۰ به دنبال اعتراض به مناسبات فرقه ای درون فرقه به مدت چند سال زندانی بود و علی رغم درخواست جدایی به او اجازه خروج از کمپ را نمی دادند. در نهایت وی حوالی سال ۸۵ با تحمل سختی های فراوان توانست از فرقه ننگین فرار کند.

خانم بتول سلطانی طی یک دهه گذشته شجاعانه به افشاگری از مناسبات فرقه منحوس و رجوی خیانت کار مبادرت نموده و بارها توسط توسط عوامل وحشی فرقه مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

او در طی افشاگری هایش پرده از رازهای مخوف فرقه چون طلاق اجباریِ زنان و مردان نگون بخت، به عقد درآوردن یک سری از زنان اسیر توسط رجوی خائن و تشکیل حرمسرا برداشت.

به همین علت او تا کنون مورد شدیدترین حملات از طرف رجوی خائن قرار گرفته است. رجوی ددمنش و کینه جو که تحمل جدایی هیچکدام از اعضای اسیر شده را ندارد و به طور خاص زنان فرقه را مورد تهدید قرار داده که نمی توانند از سازمان خارج شوند و الا بایستی قرص سیانور میل کنند. پس از فرار خانم سلطانی او را به قتل تهدید کرد و به دستور رجوی بارها به محل اقامتش حمله کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

ما خانواده ها و مادران اعضای اسیر مراتب نگرانی خود را به اطلاع افکار عمومی و کمیسیاریای حقوق بشر و سایر آزاد اندیشان در اروپا و امریکا  اعلام نموده و خواهان آزادی هر چه سریعتر او و همراهانش هستیم.

هم چنین مراتب اعتراض شدید خود را به مقامات و دولت آلبانی اعلام می کنیم و از آن ها می خواهیم خود را بازیچه یک گروهک پست با سرکردگی یک قاتل ننماید.

بتول سلطانی در طی چند سال گذشته مورد شدیدترین حملات از طرف رجوی خائن قرار گرفته و مدت‌هاست با اجیر کردن آدم کش و تهدید تصمیم به قتل او گرفته است. مسئولیت هر اتفاق پیش آمده به عهده دولت آلبانی و شخص رجوی است.

ضمن اعتراض شدید به این حرکت مغرضانه پلیس آلبانی درخواست داریم هر چه سریعتر خانم سلطانی و آقای افشین کاظمی را آزاد نمایند و آنها را تحویل دوستان شان که هم اکنون در فرودگاه تحصن کرده‌اند، بدهند.

هشدار می دهیم دولت مردان آلبانی، کشور خویش را قلمرو تاخت و تاز یک فرقه تروریستی که دست شان به خون ۱۷۰۰۰ شهروند ایرانی آلوده است ننمایند و خود را شریک قاتلان و خیانت کاران ملت ایران ننمایند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35293